Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde samleie for et par dager siden. Jeg blir ofte sår etter sex, rifter er vanlig. 

Men nå kjenner jeg at jeg er betent/sår i kjeden. Det gjør vondt når jeg tisser. Har noen lignende erfaring/tips? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, millabs skrev:

Jeg hadde samleie for et par dager siden. Jeg blir ofte sår etter sex, rifter er vanlig. 

Men nå kjenner jeg at jeg er betent/sår i kjeden. Det gjør vondt når jeg tisser. Har noen lignende erfaring/tips? 

Eh.... gå til lege / gynekolog...

Anonymkode: 1d3b0...560

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh.... gå til lege / gynekolog...

Eh ja, hvis d ikke blir bedre. Men jeg er bortreist til mandag. Så derfor spør jeg om erfaring og tips.

AnonymBruker
Skrevet

At det svir når du tisser kan være tegn på UVI. Kom deg til en lege, ta en urinprøve og en samtale. Ingen her som kan hjelpe.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gå til lege eller gynekolog uansett om plagene går over eller ikke. Det er ikke normalt å bli sår og få rifter etter hver gang man har sex.

Bruker dere god nok tid på oppvarming av deg? Bruker dere glidemiddel? Dere bør gjøre begge når dette er et problem. Fortsetter dere å kjøre på kan du utvikle permanent smertetilstand. Skriver av erfaring. 

Anonymkode: 556a7...348

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ville sjekket for UVI. Men kan være bare skade som må legges.

Jeg hadde ikke UVI selv, men fikk sexforbud én måned en gang etter skader pga brutal, hensynsløs og egoistisk FF. Ordna seg med tid og å be han dra til helvete.

Anonymkode: 35342...b0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...