AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #21 Skrevet 30. juni 2017 Som mann forventes det kanskje at du ikke er den som er først frempå og erklærer at du har følelser. Det blir litt selvkastrering. Brutalt, men prøv å tenke på det til neste gang, uansett hvor barnslig det kanskje virker. Anonymkode: aaa08...583
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #22 Skrevet 1. juli 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Uhuuuu tøffingen. Anonymkode: 07429...279 Det handler om strategi og å forstå at kvinner vektlegger det emosjonelle mer enn menn. Sjikanering er for eksempel lettere å ty til dersom man lar emosjoner bestemme over rasjonalitet. Anonymkode: 55d3d...b9b
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #23 Skrevet 1. juli 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Som mann forventes det kanskje at du ikke er den som er først frempå og erklærer at du har følelser. Det blir litt selvkastrering. Brutalt, men prøv å tenke på det til neste gang, uansett hvor barnslig det kanskje virker. Anonymkode: aaa08...583 Uenig. Om en mann ikke erklærer følelsene sine for meg tar jeg han ikke seriøst i det hele tatt og skrur av den mekanismen i meg som gjør at jeg selv utvikler følelser. Man bør såklart ha rukket å bli godt kjent og datet noen uker da, ikke øse ut etter to treff om dype intense følelser for da tenker man/jeg jo at det bare er løgn for å komme i buksa på meg, men å si at man liker dama og ser for seg dette som noe man kan bygge til et varig forhold er viktig for meg å få høre hvertfall.. Anonymkode: 48002...145 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #24 Skrevet 1. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Uenig. Om en mann ikke erklærer følelsene sine for meg tar jeg han ikke seriøst i det hele tatt og skrur av den mekanismen i meg som gjør at jeg selv utvikler følelser. Man bør såklart ha rukket å bli godt kjent og datet noen uker da, ikke øse ut etter to treff om dype intense følelser for da tenker man/jeg jo at det bare er løgn for å komme i buksa på meg, men å si at man liker dama og ser for seg dette som noe man kan bygge til et varig forhold er viktig for meg å få høre hvertfall.. Anonymkode: 48002...145 Hvorfor er ikke du jenta jeg datet? Hun skrev tilbake at hun synes jeg var en utrolig bra person, men at det var litt vanskelig for henne å si så tidlig. Også etter det så slutter hun å svare meg. Anonymkode: 1b4f4...a7e
Ananas. Skrevet 1. juli 2017 #25 Skrevet 1. juli 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er ikke du jenta jeg datet? Hun skrev tilbake at hun synes jeg var en utrolig bra person, men at det var litt vanskelig for henne å si så tidlig. Også etter det så slutter hun å svare meg. Anonymkode: 1b4f4...a7e Hva var den siste meldingen du sendte da?
lillsunshine Skrevet 1. juli 2017 #26 Skrevet 1. juli 2017 (endret) Du bør muligens slutte å idealisere henne. At du kaller henne drømmejenta sier jo litt. Jeg tror ikke på at det finnes en drømmekvinne eller drømmemann for en person. Det finnes derimot helt sikkert flere som når opp til en stor del av de kvalitetene man ser etter. Første steg er å erkjenne at hun ikke er unik eller uerstattelig. Og hun er ditt tap, og ikke omvendt. Når det er sagt er det ikke sikker at det er over. Du innrømmer selv at du muligens har vært litt overivrig. Mange kvinner, inkludert meg selv, liker å bruke tid til å bli kjent og utvikle følelser. Når man får greie på at den andre er veldig involvert før en selv er klar eller kommet så langt i prosessen, så oppleves det som stressende. Min reaksjon ville gjerne også vært å ta litt avstand og tone ting ned litt. Det er ikke nødvendigvis fordi jeg selv mener at dette ikke har noe potensiale, men fordi man ikke er kommet like langt og man blir stresset av disse følelsene. Dersom man videre føler at man blir presset om å gå inn i noe for fort, så blir resultatet at man virkelig tar avstand. Jeg har datet en mann som nærmest presset meg og kvelte meg med tanke på følelser og forventinger. Jeg var ikke klar og videre lot han meg ikke bli klar. Resultatet var at jeg tvertimot fikk mindre lyst til å inngå forhold, fikk i tillegg stadig dårlig samvittighet ovanfor han fordi han tydelig viste misnøye ved at jeg ikke var der og stilte meg så mange kritiske spørsmål om hvorfor jeg ikke var klar (og beskyldninger så klart). Dette er tidleg, så du er jo ikke der enda. Hun gav deg et ærlig svar om hvor hun er nå, du må respektere henne. Du bør i framtida ligge lavt og ikke være så ivrig som du har vært til nå. La hun få tid og pusterom til å tenke og føle, og ikke krev tilbake at hun må bestemme seg fortløpende. Men hold gjerne kontakt, og la hun være den som tar kontakt også. Sier ikke at det må være sånn hele tiden, men du må gi henne litt pusterom som sagt. At hun ikke har svart på en melding siden i går ser jeg ikke på som et tegn på at det er over. Du burde heller ikke henge deg opp i at snapscoren hennes har økt med 100 og noe. Jeg har nesten 50 personer på snaplisten min og samtlige sender meg flere snaps for dagen. Siden poengscoren går opp for hver snap en åpner så skal det ikke så mye til å få en markant økning når man har mange på listen som man mottar snaps av. I tillegg har jeg venner og familie jeg kan snapper en del frem og tilbake, altså det trenger faktisk ikke bety at hun driver å sender en haug med snaps med andre fyrer. Endret 1. juli 2017 av lillsunshine 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #27 Skrevet 1. juli 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det handler om strategi og å forstå at kvinner vektlegger det emosjonelle mer enn menn. Sjikanering er for eksempel lettere å ty til dersom man lar emosjoner bestemme over rasjonalitet. Anonymkode: 55d3d...b9b Greit at du som rasjonell mann innehar denne egenskapen. Burde du ikke da også anerkjenne og akseptere at det finnes individer som nettopp er emosjonelle og kunne samhandle med disse? Men skjønner at omvendt psykologi har blitt din greie og det kommer sikkert fungere kjempefint for deg den dagen du eventuelt havner i et forhold. Anonymkode: afeb1...c80
Duftavsommerregn Skrevet 1. juli 2017 #28 Skrevet 1. juli 2017 På 29.6.2017 den 16.00, AnonymBruker skrev: Jeg er helt ødelagt jeg gråter og klarer ikke fungere i noe. Imorgen begynner jeg på 2 ukers arbeidsperiode (jobber offshore) og der kreves det at jeg er fokusert. Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre, den jenta har vært lyspunktet i hverdagen min siden vi begynte å snakke, og nå er alt bare borte. Vet at tiden leger alle sår, men det er jo ikke noe trøst nå når jeg må bruke Sobril for å kunne få slappet av. Dette handler om at du er hodestups forelsket i henne, men hun ikke gjengjelder dette i samme grad, det har jeg opplevd mange ganger, og slik er livet. Ikke legg for mye i det er mitt råd. Jobb hardt for at hun velger deg, men bare inn til en viss grad. Gjør hun ikke det, så må du faktisk beskytte deg selv, og forsette. Det kommer nye muligheter selv om det ikke virker slik nå. Jobben din er livet ditt, det er dette som faktisk bringer mat på bordet ditt, og tak overhodet ditt. Tenk på dette så blir det også lettere for deg. I stedet for å kjøre deg deg selv helt ned på noe som bare du selv har illusjoner om, og som ikke støttes av den du er forelsket i. Det er lett å si for meg, men slik er faktisk virkeligheten, og det er det eneste rådet jeg kan gi deg. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #29 Skrevet 1. juli 2017 Amerikanerne har et stadium i date-kulturen sin som heter 'to go exclusive'. Da spør man daten sin om forholdet skal bli 'ekskulsivt', som i at man blir enige om å ikke date andre. I stedet for å dumpe ut med alle følelsene sine kan det være en grei måte å undersøke ståa i forholdet på? Anonymkode: e04a8...500 2
Sheherasade Skrevet 2. juli 2017 #30 Skrevet 2. juli 2017 Herregud, selvsagt kan man si at man har følelser for den andre først. Det betyr selvsagt ikke at dama forsvinner. Men det kommer jo an på hvordan resten av forholdet er, og hvilke signaler hun har sendt underveis. 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #31 Skrevet 2. juli 2017 Tommelfingelregler er at kvinnen er den første som snakker om følelser. Du har ikke en gang hatt sex med henne og snakker om følelser? Du fremstår som en liten jypling. "Lurt av drømmejenta"? Du er ikke blitt lurt. Du kunne kanskje reddet deg inn igjen om du sluttet å sende meldinger rett etter du tabbet deg ut, men du ga deg ikke før hun sluttet å svare. Du failet big time og det finnes ikke håp. Se på det som en billig lærepenge, for du har ikke investert den dritt i den dama der, uansett hva du føler akkurat nå. Ikke hør på de som sier at det er fint at du viser følelser. Kvinner i en datingfase er ikke rasjonelle, de er emosjonelle. Anonymkode: be790...297 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #32 Skrevet 3. juli 2017 Skjønner bare mer og mer at KG ikke er stedet å besøke om man trenger råd ang. meg, hvert fall. Jeg klarer som regel å svare for meg selv. Klarer ikke hun det ? Anonymkode: 3edda...3ad
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2017 #33 Skrevet 3. juli 2017 På 1.7.2017 den 12.12, AnonymBruker skrev: Hvorfor er ikke du jenta jeg datet? Hun skrev tilbake at hun synes jeg var en utrolig bra person, men at det var litt vanskelig for henne å si så tidlig. Også etter det så slutter hun å svare meg. Anonymkode: 1b4f4...a7e Jeg hadde nok reagert som henne iom at det var så tidlig jeg også. Eller, nå vet ikke jeg hvor tidlig det er i denne situasjonen da, siden du ikke skriver noe om hvor lang tid det har gått eller hvor mange ganger dere har møttes. Å chatte hver dag, men møtes tre ganger er liksom ikke helt nok med forhold til det jeg skriver i forrige posten min. Noe annet som slår meg er at det er ikke rart at hun var usikker på deg, om du misbruker sobril i vanskelige stunder så er du jo ikke et veldig bra kjærestemateriale. Da har man en viss selvdestruktiv personlighet, og da er det naturlig å holde igjen følelsene sine for den personen. Anonymkode: 48002...145 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå