AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #1 Skrevet 29. juni 2017 Deppeinnlegg, jeg vet! Men føler litt for å skrive dette ned. Drømmejenta mi som jeg trodde jeg aldri kunne få kontaktet meg på tinder for en god stund tilbake. Vi fant raskt tonen, og har snakket hver dag siden og møttes så ofte vi kan. Vi har kyssa, kosa og sovet sammen, men ikke hatt sex. Merket litt tidligere i uken at hun var litt mer avvisende enn vanlig, men shit au! Var hos henne igår og tonen var veldig fin, akkurat som den pleier. Vi sov sammen, og jeg dro senere hjem til meg selv igjen. Snakket litt med henne på melding om at jeg begynte å få følelser for henne, og siden da har stemningen vært en helt annen og hun har til og med ikke svart på den siste meldingen jeg sendte igår. Ser at hun også er veldig aktiv på snap (sendt over 100 snaps siste døgnet, og de er ikke til meg da for å si det sånn). Jeg er helt ødelagt jeg gråter og klarer ikke fungere i noe. Imorgen begynner jeg på 2 ukers arbeidsperiode (jobber offshore) og der kreves det at jeg er fokusert. Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre, den jenta har vært lyspunktet i hverdagen min siden vi begynte å snakke, og nå er alt bare borte. Vet at tiden leger alle sår, men det er jo ikke noe trøst nå når jeg må bruke Sobril for å kunne få slappet av. Noen tips? Anonymkode: 1b4f4...a7e
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #2 Skrevet 29. juni 2017 Slutt å se opp til henne, det er som gift. Ikke kontakt henne. Hvis hun kontakter deg om en stund, vær hyggelig men ikke overbegeistret. Vær litt kald, så du ikke blir kjedelig fordi hun vet hun har deg rundt lillefingeren hvis hun sier hei. Legg vekk de sobrilene. Tren eller noe i stedet, det roer deg mer ned. Anonymkode: e6ec5...645 14
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #3 Skrevet 29. juni 2017 Velkommen til hverdagen til flere jenter vi møter menn som dette hele tiden. Kan være de alle har hatt ønske om å få følelser. Et ønske om at det skal være the real thing. Og så innser de etter et par treff at det ikke stemmer. Men man skal da ikke ghoste. Kan være hun trenger å fordøye din melding men hun bør virkelig ta kontakt med deg og snakke ærlig med deg. Det fortjener du. Anonymkode: 8c14d...875 16
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #4 Skrevet 29. juni 2017 Faen heller. Kan ikke voksne mennesker begynne å opptre voksent? Men kanskje det er verdt å følge rådet ovenfor om å holde litt avstand og se om du får henne til å ta kontakt, dersom hun er interessert. Det kan være greit og ikke være altfor pågående i starten. Gode ting utvikler seg over tid, er min erfaring. Ellers er det bare å gå videre. Lykke til. Anonymkode: a3cd3...207 3
Gjest Minesveiper Skrevet 29. juni 2017 #5 Skrevet 29. juni 2017 (endret) Vanskelig å gi noen tips når du gir så lite info. Det hadde vært greit om du hadde sagt noe om hvor lenge dere holdt på. Neste gang burde du finne ut hva damen er på utkikk etter før du involverer deg følelsesmessig i henne. Min erfaring er at damer som oftest er ærlige når det kommer til slike ting. De sier om de vil være single, være ff eller om de er ute etter noe seriøst. Nå er du i en situasjon hvor du har følelser for henne, mens hun kanskje var i "prøve ut" fasen med deg. Hun hadde ikke fått følelser for deg enda og når du forteller om dine følelser for henne trekker hun seg unna siden det blir for mye press. Mulig hun bare ville holde på og ha det gøy uten å få følelser også, det vet vi ikke. Hun har uansett ikke lurt deg på noen måte. Det at dere har holdt på betyr ikke at hun skylder deg noe. Det er veldig vanskelig når man er i en slik situasjon som du var i for hva skal man egentlig gjøre? Skal man la være å si noe om følelsene sine for å forsette relasjonen en stund til da i håp om at damen også får følelser etter hvert? Eller skal man gjøre som du gjorde og fortelle hva man føler bare for å få det avklart med en gang? Du burde i alle fall finne ut om damen er på utkikk etter noe seriøst før du involverer deg følelsesmessig i henne. Deretter må du være litt obs på hvor langt hun har kommet i forelskelsesprosessen. Skal du si hva du føler for henne når hun ikke har kommet like langt som deg i den prosessen kan du ikke bli super emosjonell etterpå for å så dumpe alle de negative følelsene du opplever på henne. Da sier damene takk for seg. Du burde uansett ta foten av gasspedalen nå. Om hun vil ha kontakt så tar hun kontakt med deg. Endret 18. juli 2017 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #6 Skrevet 29. juni 2017 19 minutter siden, Minesveiper skrev: Vanskelig å gi noen tips når du gir så lite info. Det hadde vært greit om du hadde sagt noe om hvor lenge dere holdt på. Neste gang burde du finne ut hva damen er på utkikk etter før du involverer deg følelsesmessig i henne. Min erfaring er at damer som oftest er ærlige når det kommer til slike ting. De sier om de vil være single, være ff eller om de er ute etter noe seriøst. Nå er du i en situasjon hvor du har følelser for henne, mens hun kanskje var i "prøve ut" fasen med deg. Hun hadde ikke fått følelser for deg enda og når du forteller om dine følelser for henne trekker hun seg unna siden det blir for mye press. Mulig hun bare ville holde på og ha det gøy uten å få følelser også, det vet vi ikke. Hun har uansett ikke lurt deg på noen måte. Det at dere har holdt på betyr ikke at hun skylder deg noe. Det er veldig vanskelig når man er i en slik situasjon som du var i for hva skal man egentlig gjøre? Skal man la være å si noe om følelsene sine for å forsette relasjonen en stund til da i håp om at damen også får følelser etter hvert? Eller skal man gjøre som du gjorde og fortelle hva man føler bare for å få det avklart med en gang? Du burde i alle fall finne ut om damen er på utikk etter noe seriøst før du involverer deg følelsesmessig i henne. Deretter må du være litt obs på hvor langt hun har kommet i forelskelsesprosessen. Skal du si hva du føler for henne når hun ikke har kommet like langt som deg i den prosessen kan du ikke bli super emosjonell etterpå for å så dumpe alle de negative følelsene du opplever på henne. Da sier damene takk for seg. Du burde uansett ta foten av gasspedalen nå. Om hun vil ha kontakt så tar hun kontakt med deg. Veldig bra innlegg Anonymkode: 8c14d...875 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #7 Skrevet 29. juni 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Deppeinnlegg, jeg vet! Men føler litt for å skrive dette ned. Drømmejenta mi som jeg trodde jeg aldri kunne få kontaktet meg på tinder for en god stund tilbake. Vi fant raskt tonen, og har snakket hver dag siden og møttes så ofte vi kan. Vi har kyssa, kosa og sovet sammen, men ikke hatt sex. Merket litt tidligere i uken at hun var litt mer avvisende enn vanlig, men shit au! Var hos henne igår og tonen var veldig fin, akkurat som den pleier. Vi sov sammen, og jeg dro senere hjem til meg selv igjen. Snakket litt med henne på melding om at jeg begynte å få følelser for henne, og siden da har stemningen vært en helt annen og hun har til og med ikke svart på den siste meldingen jeg sendte igår. Ser at hun også er veldig aktiv på snap (sendt over 100 snaps siste døgnet, og de er ikke til meg da for å si det sånn). Jeg er helt ødelagt jeg gråter og klarer ikke fungere i noe. Imorgen begynner jeg på 2 ukers arbeidsperiode (jobber offshore) og der kreves det at jeg er fokusert. Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre, den jenta har vært lyspunktet i hverdagen min siden vi begynte å snakke, og nå er alt bare borte. Vet at tiden leger alle sår, men det er jo ikke noe trøst nå når jeg må bruke Sobril for å kunne få slappet av. Noen tips? Anonymkode: 1b4f4...a7e Ja. Dont be a bitch. Seriøst. Det er bare en dame. Du er desperat fordi du endelig fikk napp på tinder. Skjerp deg. Innse at disney romantikken du har i hodet ditt bare er en illusjon. Du kvelte henne med å bli overivrig. Det lyser at du er uerfaren og en liten guttunge. Lessons learned? Anonymkode: d336e...e90 4
wintergirl Skrevet 29. juni 2017 #8 Skrevet 29. juni 2017 Chattet med en mann for ikke så lenge siden som var overivrig. Han sendte for mye bilder av seg selv og hvor og hva han holdt på med, sendte nussesmileys allerede første dag, andre dag så kuttet han ut tinder og en annen datingside fordi han kun ville satse på meg, han spurte samme dag om jeg ønsket meg barn. Som sagt, er det fint at man er tydelig på hva man ønsker,men vi hadde ikke møtt hverandre engang. Sendte masse meldinger fra morgen til sent på natt hver dag, selv da jeg skrev at jeg var på jobb. Han visste ikke hva det var, men han hadde gode følelser når det kom til å møte meg, noe han gledet seg sinnsykt til, skrev han da. Det ble altfor mye og jeg fikk totalt avsmak for hele mannen, så jeg slettet siden vi chattet på. Jeg angrer ikke og føler meg faktisk ikke slem, selv om noen vil mene det. Jeg var aldri den som skrev først og aldri den som skrev den siste meldingen. Han pøste på med masse meldinger før jeg overhodet fikk svært på den første. Altså ts, det er flott at du er et følelses menneske og er en seriøs mann på utkikk etter et seriøst forhold, men ikke legg altfor mye i et nytt forhold som såvidt har startet. Dere er i en bli kjent periode og bør ta det med ro og ikke legge altfor mye følelser i et menneske du ikke kjenner. Hun føler seg kanskje presset og at det går litt for fort fram når du legger frem dine følelser for henne så tidlig. Uansett ordner det seg for deg, med eller uten henne. Skjønner at det er trist i og med at det er har møtt hverandre og kost sammen, men hvis det skal være sånn, så vær glad det skjedde før du utviklet enda mer følelser for henne. 2
meeeg9 Skrevet 29. juni 2017 #9 Skrevet 29. juni 2017 Hvis hun føler seg presset, kan det hende at hun har mistet lysten/interessen for deg. Om hun ikke tar kontakt med deg de neste dagene, så trenger ikke det å nødvendigvis bety at hun er totalt uinteressert i deg. Hun trenger kanskje tid til å tenke, og å vite at du går med på å ta det roligere hvis dere skal fortsette med datingen, slik at hun kan slappe av i ditt nærvær. 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #10 Skrevet 29. juni 2017 Ja, det er en veldig kjip situasjon. Og jeg skal selvsagt ikke kontakte henne noe mer nå på en stund. Har innsett at jeg var litt overivrig, og har muligens overtenk "forholdet" vårt litt. Men alt har tydet på at hun også følte det samme, alt på måten hun skrev og oppførte seg. Hun har tatt masse kontakt, og var hun som foreslo å møtes den siste gangen. Kjipt er det uansett hvordan man ser på det! Jeg krysser bare fingrene for at ting ordner seg for oss. Spytt ut om noen fler har noe på hjertet. Anonymkode: 1b4f4...a7e
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #11 Skrevet 29. juni 2017 Vært borti sånne jenter, men var kun på første jente jeg reagerte som deg. Det er bare å legge på røret med en gang. Gjør det nå og ikke invester mer tid i denne jenta, og for all del ikke gi etter når hun prøver å lokke deg inn igjen. Se på det som en erfaring du bør gjøre, og neste gang du møter ei jente som er lik, så kutter du av tidligere. Når hun ikke gidder svare på meldinga du sender, men svarer på mange andre sine, er hun ikke mer enn et rasshøl. Uansett hvor omtåka du er av forelskelse, så er jeg sikker på det er en del av deg som ser det. Finn deg noe bedre. Anonymkode: ab6bb...6bf
wintergirl Skrevet 30. juni 2017 #12 Skrevet 30. juni 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Vært borti sånne jenter, men var kun på første jente jeg reagerte som deg. Det er bare å legge på røret med en gang. Gjør det nå og ikke invester mer tid i denne jenta, og for all del ikke gi etter når hun prøver å lokke deg inn igjen. Se på det som en erfaring du bør gjøre, og neste gang du møter ei jente som er lik, så kutter du av tidligere. Når hun ikke gidder svare på meldinga du sender, men svarer på mange andre sine, er hun ikke mer enn et rasshøl. Uansett hvor omtåka du er av forelskelse, så er jeg sikker på det er en del av deg som ser det. Finn deg noe bedre. Anonymkode: ab6bb...6bf Hun er ikke automatisk en rasshøl selv om hun ikke liker ts. Men selvsagt, ts kan få en "bedre" en som liker han tilbake. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #13 Skrevet 30. juni 2017 1 time siden, wintergirl skrev: Hun er ikke automatisk en rasshøl selv om hun ikke liker ts. Men selvsagt, ts kan få en "bedre" en som liker han tilbake. Nå var det ikke det jeg sa heller. Jeg syns det er rasshøl oppførsel å ikke svare TS på melding samtidig som hun svarer andre, når hun vet at TS legger noe i det. Hun må gjerne skrive at hun ikke liker han, men ghosting = drittoppførsel. Anonymkode: ab6bb...6bf 4
wintergirl Skrevet 30. juni 2017 #14 Skrevet 30. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå var det ikke det jeg sa heller. Jeg syns det er rasshøl oppførsel å ikke svare TS på melding samtidig som hun svarer andre, når hun vet at TS legger noe i det. Hun må gjerne skrive at hun ikke liker han, men ghosting = drittoppførsel. Anonymkode: ab6bb...6bf Du skrev at hun var et rasshøl og ikle rasshøl oppførsel. Men sikkert en glipp. Ja, hun har møtt han så hun kunne tatt det annerledes, men det er ikke særlig hyggelig med en man nesten ikke kjenner, men som overøser en med følelser. Kanskje hun blir litt skremt vekk. Å ta det ro er gull
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #15 Skrevet 30. juni 2017 21 minutter siden, wintergirl skrev: Du skrev at hun var et rasshøl og ikle rasshøl oppførsel. Men sikkert en glipp. Ja, hun har møtt han så hun kunne tatt det annerledes, men det er ikke særlig hyggelig med en man nesten ikke kjenner, men som overøser en med følelser. Kanskje hun blir litt skremt vekk. Å ta det ro er gull Jeg skrev at når hun holder på med ghosting er hun ikke mer enn et rasshøl. Ser at det kan tolkes flere veier, men jeg mener ikke at hun alltid er det, i alle settinger og mot alle mennesker. Mot TS er hun det, og jeg tror det er viktig for TS å se det. Det er kanskje ikke hyggelig for henne å si fra, men det er genuint, ærlig og til hjelp for TS. Anonymkode: ab6bb...6bf 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #16 Skrevet 30. juni 2017 Du dreit deg ut med å si du har følelser for henne. Kvinner skal både ha og ikke ha. De skal ha badboys og følsomme snille menn alt på engang uten å tilby noe særlig uten om sex Aldri kom for tidlig eller først ut og si du har følelser. Da skremmer du henne vekk og hun får mindre interesse av deg Anonymkode: ac7b2...3bb 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #17 Skrevet 30. juni 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du dreit deg ut med å si du har følelser for henne. Kvinner skal både ha og ikke ha. De skal ha badboys og følsomme snille menn alt på engang uten å tilby noe særlig uten om sex Aldri kom for tidlig eller først ut og si du har følelser. Da skremmer du henne vekk og hun får mindre interesse av deg Anonymkode: ac7b2...3bb Dette er spot on og måten jeg ofte bruker på å bli ferdig med damer. Si du har fått følelser, de trekker seg tilbake og oppfører seg akkurat som dama omtalt av TS gjør. Etter en liten stund uten oppmerksomhet tar de kontakt igjen, og da kan man hamre inn siste spiker i kista uten at hun føler at hun kan skjelle deg ut. Perfect breakup. Anonymkode: 55d3d...b9b
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #18 Skrevet 30. juni 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er spot on og måten jeg ofte bruker på å bli ferdig med damer. Si du har fått følelser, de trekker seg tilbake og oppfører seg akkurat som dama omtalt av TS gjør. Etter en liten stund uten oppmerksomhet tar de kontakt igjen, og da kan man hamre inn siste spiker i kista uten at hun føler at hun kan skjelle deg ut. Perfect breakup. Anonymkode: 55d3d...b9b Uhuuuu tøffingen. Anonymkode: 07429...279 8
Xcase33 Skrevet 30. juni 2017 #19 Skrevet 30. juni 2017 På 29.6.2017 den 16.00, AnonymBruker skrev: Deppeinnlegg, jeg vet! Men føler litt for å skrive dette ned. Drømmejenta mi som jeg trodde jeg aldri kunne få kontaktet meg på tinder for en god stund tilbake. Vi fant raskt tonen, og har snakket hver dag siden og møttes så ofte vi kan. Vi har kyssa, kosa og sovet sammen, men ikke hatt sex. Merket litt tidligere i uken at hun var litt mer avvisende enn vanlig, men shit au! Var hos henne igår og tonen var veldig fin, akkurat som den pleier. Vi sov sammen, og jeg dro senere hjem til meg selv igjen. Snakket litt med henne på melding om at jeg begynte å få følelser for henne, og siden da har stemningen vært en helt annen og hun har til og med ikke svart på den siste meldingen jeg sendte igår. Ser at hun også er veldig aktiv på snap (sendt over 100 snaps siste døgnet, og de er ikke til meg da for å si det sånn). Jeg er helt ødelagt jeg gråter og klarer ikke fungere i noe. Imorgen begynner jeg på 2 ukers arbeidsperiode (jobber offshore) og der kreves det at jeg er fokusert. Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre, den jenta har vært lyspunktet i hverdagen min siden vi begynte å snakke, og nå er alt bare borte. Vet at tiden leger alle sår, men det er jo ikke noe trøst nå når jeg må bruke Sobril for å kunne få slappet av. Noen tips? Anonymkode: 1b4f4...a7e Du bestod ikke #shittesten ..ble for #needy....game over men du må tenke over det til neste gang.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2017 #20 Skrevet 30. juni 2017 7 minutter siden, Xcase33 skrev: Du bestod ikke #shittesten ..ble for #needy....game over men du må tenke over det til neste gang. Det var ingen shittest. Han var bare for frempå generelt. Anonymkode: b2197...c2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå