AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #1 Skrevet 29. juni 2017 Jeg dikter opp masse triste scenarioer i hodet mitt. Og lever meg så inn i dem at jeg gråter. Jeg er bitter for ting som ikke har skjedd! Jeg tenker veldig dårlig om meg selv og jeg sammenligner meg med ande.. Hva gjør jeg??? Anonymkode: 964d7...4df
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #2 Skrevet 29. juni 2017 Du må jobbe for det dessverre, det er ikke lett. Personlig så liker jeg av og til å stå foran speilet og tenke "du har utrolig flotte ører.." også videre og hvis en negativ tanker på vei så forsøker jeg å finne et nytt kompliment om meg selv. Ganske overfladisk, men det fungerer. Peptalk foran speilet før man går ut fungerer også. Anonymkode: 6fdcb...e1c
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #3 Skrevet 29. juni 2017 Psykolog! Du må lære å akseptere det som er. Du er bra nok. Anonymkode: 73e44...6f9 1
Hermine Grang Skrevet 29. juni 2017 #4 Skrevet 29. juni 2017 Ring fastlegen! Så får du pratet med han og skaffet deg psykologtimer. Klem 1
LISJ Skrevet 29. juni 2017 #5 Skrevet 29. juni 2017 Du må begynne med back to basics om du er mishandlet som liten. Du fortjener mat søvn lek og klær og vann og trening og frisk luft og privatliv. Og dine egne penger og din egen økonomi og din egen mening om hvem du er. Å høre på hva giftige mennesker mener er bare tull. Så må man dusje og vaske seg og gjøre pliktarbeid. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2017 #6 Skrevet 29. juni 2017 Hvis du overtenker mye kan det være en ide å lære seg mindfullness. Start på yin yoga eller meditasjonskurs, hør på meditasjons mindfullness audioer på youtube, les en bok osv. Anonymkode: f3984...0fd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå