Gå til innhold

Hemmelig (ff) venn - 100 % diskresjon over tid mulig?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med å ha en hemmelig venn over tid og at det aldri kom frem? Full diskresjon fra begge gjennom år. Tenker feks at begge er i forhold/familie og med bakgrunn i dette ikke ønsker det kjent.

Anonymkode: 38536...bb9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har to stk. Hun ene traff jeg i går kveld. Men det har ikke vart over flere år. Hun ene har jeg hatt et slikt forhold med siden februar i år, og hun andre traff jeg for første gang i går. 

Anonymkode: 2e27a...3ee

AnonymBruker
Skrevet

Det er sikkert mange som får det til, men det avhenger jo av så mye.

Alt av ting som foregår på telefon/mail og ting som synes på bankutskrifter kan jo før eller siden komme for en dag.

Eksempelvis kjenner jeg folk som har avtaler med sine partnere over ting som er greit å gjøre, og i ettertid har fått telefoner fra hotellet de var på ang småfeil(type trukket feil beløp, eller noe annet teknisk). Hadde disse selv vært utro hadde jo det blitt avslørt da.

Det blir jo ganske vanskelig å gjøre avtaler med mindre man reiser mye med en jobb og dermed er naturlig borte, og denne andre har samme type jobb.

Anonymkode: e1460...18a

AnonymBruker
Skrevet

Hva om den andre parten en dag "sladrer", bryter tillitsforholdet? Kan være grunner til at de velger å gjøre det selv om de i starten selv ønsket diskresjon. 

TS 

Anonymkode: 38536...bb9

AnonymBruker
Skrevet

Det er mulig. 2 år og 5 år, avsluttet fordi vi gikk "lei" av hverandre og ser etter en ny. 

Anonymkode: e378e...1b3

AnonymBruker
Skrevet

Og dere er i forhold? Stakkars partneren deres. 

Anonymkode: 4521c...cb3

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Skjønte ikke helt om dere er i forhold på hver deres kant.

Men jeg og min ff er begge single og har møttes regelmessig i 1,5 år. Ingen vet om dette unntatt en venninne av meg som jeg valgte å fortelle det til. Ingen andre vet eller har noen mistanke, og dersom jeg ikke hadde fortalt det til venninnen min hadde ingen visst om det. Det er ikke noe problem å holde det hemmelig i det hele tatt :)

Anonymkode: 40ebe...00e

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og dere er i forhold? Stakkars partneren deres. 

Anonymkode: 4521c...cb3

Enig, hvorfor ikke avslutte det faste forholdet man er i hvis man har behov for å knulle rundt.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Vi er begge single, men han er en ganske profilert skihopper fra Tyskland, vi har klart å holde det hemmelig i flere år, snakker nå om åpent forhold, men jeg er usikker på om jeg vil.... 

Anonymkode: 10e0d...375

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønte ikke helt om dere er i forhold på hver deres kant.

Men jeg og min ff er begge single og har møttes regelmessig i 1,5 år. Ingen vet om dette unntatt en venninne av meg som jeg valgte å fortelle det til. Ingen andre vet eller har noen mistanke, og dersom jeg ikke hadde fortalt det til venninnen min hadde ingen visst om det. Det er ikke noe problem å holde det hemmelig i det hele tatt :)

Anonymkode: 40ebe...00e

Nei.....Da er det jo selvsagt ikke et problem ;) Du bor jo ikke med noen som lurer på hvorfor i alle dager det gikk 1500 kr til et hotell eller hvorfor naboen så deg på jobbreise sammen med en annen :P 

Ingen folk som lurer på hvorfor du er på et hotell, og hvorfor du er der med en annen for eksempel. 

Om en person i et forhold kommer ut av et hotell i egen by skjønner alle tegninga, om du ikke har en ekstremt plausibel forklaring. 

Anonymkode: e1460...18a

AnonymBruker
Skrevet

Hvor finner dere ff? Vil gjerne ha en men kan nesten ikke gå bort og spørre en random fyr på jobb :fnise:

Anonymkode: 899a8...b6f

AnonymBruker
Skrevet
På 29.6.2017 den 15.17, FlikkFlakk skrev:

Enig, hvorfor ikke avslutte det faste forholdet man er i hvis man har behov for å knulle rundt.

Fordi man har alt det man leter etter som person hos partneren, men sexen mangler.

Enkleste sak i verden å forstå.

Anonymkode: e9148...870

• Liker 2
Gjest impressa
Skrevet

Venninna mi som er i et skikkelig instagram-forhold med svigermors drøm og deler 99 % av livene deres på sosiale medier har fått det til med tre forskjellige over syv år, så da antar jeg at alle kan få det til...

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, impressa skrev:

Venninna mi som er i et skikkelig instagram-forhold med svigermors drøm og deler 99 % av livene deres på sosiale medier har fått det til med tre forskjellige over syv år, så da antar jeg at alle kan få det til...

:hakeslepp:  Har hun virkelig ingen problemer med å leve et dobbelt liv med svik, løgn og bedrag...uten samvittighet eller lojalitet for sin mann..?

Anonymkode: dc384...e19

Gjest impressa
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

:hakeslepp:  Har hun virkelig ingen problemer med å leve et dobbelt liv med svik, løgn og bedrag...uten samvittighet eller lojalitet for sin mann..?

Anonymkode: dc384...e19

Det går i perioder tror jeg. Rosenrødt den ene måneden, snakker ikke om annet enn samvittighetsproblemer den andre måneden. Kutter elskerne, tar dem tilbake, kutter, tar tilbake. Vanskelig å vite hvordan hun takler det innerst inne.

AnonymBruker
Skrevet
På 29.6.2017 den 15.21, AnonymBruker skrev:

Vi er begge single, men han er en ganske profilert skihopper fra Tyskland, vi har klart å holde det hemmelig i flere år, snakker nå om åpent forhold, men jeg er usikker på om jeg vil.... 

Anonymkode: 10e0d...375

Ja, det var skikkelig diskret!! La oss være hemmelige, men jeg utleverer på et nettforum at jeg har en ff som driver med en temmelig marginal idrett, og så oppgir jeg samtidig hvor han kommer fra :fnise:

Til spørsmålet i hovedinnlegget: det går sikkert an, men man skal ha flaks. I alle fall hvis det varer over veldig lang tid og man treffes ganske regelmessig. Det skal SÅ lite til før noen oppdager noe. Ett eller annet sted skal dere jo møtes, og det skal ikke akkurat veldig mye til før man møter kjente på vei inn eller ut av stedet der ff bor. Verden er full av pussige sammentreff slik. Gjentar det seg flere ganger, så sår man i alle fall mistanker hos andre. 
Enda verre, og minst like sannsynlig, er det at den ene parten ikke er fullt så interessert i full diskresjon som den andre. Mange personer sliter dessuten med å holde på hemmeligheter, og har behov for å dele det med en eller annen som man føler seg fortrolig med. Litt løsmunnethet overfor «feil» person, og det hele er ikke fullt så hemmelig lenger. 

Anonymkode: 07f7c...6ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...