Gå til innhold

Ny iPhone vil ikke lade!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger bare å klage litt. Er så frustrert. I dag fikk jeg "tilbake" mobilen min som har vært i reparasjon i 3 uker. De kunne ikke fikse den, så de byttet ut hele mobilen. Så kommer jeg hjem, finner fram iphone-laderen og plugger den inn. Tenker at den burde ligge en stund og lade før jeg bruker den. Etter ca. 1 time skal jeg prøve mobilen, men da er ikke lade-symbolet på skjermen engang! Prøvde likevel å skru den på, men uten hell. Har prøvd to forskjellige iphone-ladere og flere stikkontakter, men skjermen er helt svart uansett. Så nå må jeg tilbake til butikken igjen, og risikere at de krever å ha mobilen der i 3 nye uker!!

Det verste er at jeg ikke hadde hatt mobilen i lenger enn én måned før den måtte inn på reparasjon. Noe var galt i systemet på den. Den kunne jeg heller ikke skru på, til slutt kom den ikke lengre enn til eplet. Nå er skjermen altså helt svart uansett hva. Så nå er jeg lei! Jeg aner jo heller ikke hva jeg har av rettigheter på dette. Kan jeg kreve å få ny mobil med en gang? Uten å sende den inn? Det her er iphone 6s, og det er første gang jeg har kjøpt iphone. Og dette blir isåfall andre gangen jeg må sende den inn, og det er ikke egentlig samme mobilen engang. Noen som har kunnskap om dette? 

Anonymkode: f30c5...2c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har hendet såvidt, kanskje et par ganger med min 6s at den ikke har startet å lade når jeg koblet den til. Men etter å tatt ut og satt inn igjen i tlf har den begynt å lade

• 2 måneder senere...
Skrevet

Kjøp Samsung.

Anonymkode: 75bd6...74f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...