Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sverige, broderfolket i øst. Du gamla, du fria!

Sverige er landet der politisk korrekthet har gått helt av skaftet på områder som kjønnspolitikk, innvandringspolitikk og identitetspolitikk.

Jeg syns det er på tide at landet får sin egen samletråd der vi kan legge inn aktuelle saker, som omhandler koko-nytt.

Jeg starter med Kevin-saken.

Kevin var en 4 år gammel gutt som ble drept i 1998. To svenske brødre på 5 og 7 ble tatt for drapet, etter det som i ettertid har vist seg å være en skandale av en etterforskning. Brødrene ble ikke dømt pga alderen, men det er vel unødvendig å si at de fikk barne og ungdomsårene ødelagt. Familien ble splittet, flyttet etc.

Og så kommer den lille tvisten på saken, som gjør svensker til det de er i dag. Det var nemlig en 13 år gammel gutt som også var i politiets søkelys, men som ble sjekket ut av saken. Hvorfor? Jo han hadde flyktningbakgrunn, og politiet ville ikke at guttens bakgrunn skulle bli et tema i valgkampen. Den 13 år gamle flyktninggutten ble forøvrig tatt på fersk gjerning 9 mnd etterpå, i ferd med å voldta en 3 år gamnel gutt, like ved der liket av fireåringen ble funnet 9 mnd før.

http://www.expressen.se/kronikorer/leif-gw-persson/pojken-borde-ha-fatt-blaljusen-att-tandas/

Noen andre som har noen nyheter fra söta bror?

Anonymkode: 63797...a92

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er saker fra 1998 "nytt"? Man kan finne saker av alle folkegrupper som har drept. Så hva er så spesielt med denne saken som skjedde for snart 20 år siden? At det hevdes at politiet ikke ville etterforske 13åringen fordi han var flyktning må man ta med en klype salt. 

Anonymkode: a475d...49d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

He-he, pass på så ikke mr. Rolness truer deg med copyrights...:)

Forøvrig koser jeg meg kostelig med hans Svea-nytt fra FB.

Anonymkode: 89ade...e6b

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er saker fra 1998 "nytt"? Man kan finne saker av alle folkegrupper som har drept. Så hva er så spesielt med denne saken som skjedde for snart 20 år siden? At det hevdes at politiet ikke ville etterforske 13åringen fordi han var flyktning må man ta med en klype salt. 

Avisartikkelen jeg postet er fra forrige uke.

Grunnen til at saken har blitt aktuell nå er at SVT har lagd en dokumentarserie om saken som går på tv nå.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

He-he, pass på så ikke mr. Rolness truer deg med copyrights...:)

Forøvrig koser jeg meg kostelig med hans Svea-nytt fra FB.

Anonymkode: 89ade...e6b

Bra du nevnte det. Det er et fin kilde til oppdateringer av denne tråden :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Går på koranskole i erkekonservative Saudi-Arabia, får støtte fra lånekassa.

Sverige selvfølgelig. 71 svensker har gått på dette "universitetet" som ansees for å være erkekonservativt, og som er whahabitisk. Her undervises det antagelig i sharia og jihad. Sånt får man studiestøtte til hos söta bror.

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/vill-se-over-csn-regler-efter-avslojande

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
På 2.7.2017 den 7.50, AnonymBruker skrev:

Går på koranskole i erkekonservative Saudi-Arabia, får støtte fra lånekassa.

Sverige selvfølgelig. 71 svensker har gått på dette "universitetet" som ansees for å være erkekonservativt, og som er whahabitisk. Her undervises det antagelig i sharia og jihad. Sånt får man studiestøtte til hos söta bror.

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/vill-se-over-csn-regler-efter-avslojande

Vet man at den skolen er krysset av lånekassen i Norge? Altså kan ta studielån til å studere på den skolen i Norge også? I så fall er jo det samme situasjonen som i Sverige.

• Liker 3
Skrevet

Det verste av alt er at det ganske så sikkert er uhorvelig mange slike Rotherham-skandaler som dette rundt omkring i Vest-Europa, hvor politi og påtalemyndigheter bevisst har latt være å gjøre jobben sin fordi mistenkte er av ikke-europeisk avstamning. De store mørketallene er direkte skremmende å tenke på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...