Gå til innhold

Hele Norge brenner.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hva folk gjør når det brenner. Jeg bor litt utenfor Oslo sentrum, og på Manglerud senteret brant det. Noen dager senere så brant det utenfor jobben min, deretter brant det i en søppeldunk like ved Manglerud, og som om ikke det er nok så kom det røykutvikling på jobb. Det er mange branner det, ogdet var på relativt kort tid også.

Så hvordan går dette da? Noen av de er uhell, andre er påtente. 
Mange dør i branner, av selve røyken og det er kjempe farlig. Hvorfor passer ikke folk på bedre? Det må bli bedre snart. Skal halve landet brenne ned til slutt?

De må jo kunne avverge dette. Å skylde på at folk har glemt en grandiosa i ovnen blir for dumt, fordi noen av brannene er påsatte og sjeldent selvforskyldt i disse dager.

I avisen står det: "Det bare begynte å brenne". Så ting går opp i fyr av seg selv? Hvordan går det an da?

Snart står hele landet i fyr. Brann, brann og atter brann. Branner har til og med fått sitt eget tv-program. Våkn opp og få slutt på branner. :fy_fy: 

 

Anonymkode: 1532c...0e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chickabee

Er det satire, poesi eller bare akkurat det du tenkte nå? Kanskje litt av alt? Jeg liker det.

Det må bli bedre snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer alltid til å ha branner her i landet så lenge det fortsatt eksisterer folk som lar grandiosaen sitte i ovnen mens de sover.

Anonymkode: b3dc4...34c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi kommer alltid til å ha branner her i landet så lenge det fortsatt eksisterer folk som lar grandiosaen sitte i ovnen mens de sover.

Anonymkode: b3dc4...34c

Ja, i alle land, men ikke annenhver dag, på jobb, på andres jobber, "hele tiden". Det er jo en del som tenner på ting av seg selv også. Forsikringssvindel og sånt. Det sier jo avisene også, men igjen smartingen: nå er det ikke det jeg spurte kg om.

Hva er det neste da? At det brenner i dass?

Folk kunne ha engasjert seg og gått natteravner og sånt, men nei da, en del skal bare sitte å se på å dyrke sitt eget ego når det brenner igjen og til og med tjene penger på disse brannene der flere mistet livet. Samtlige sier: dessverre så mister folk livet i branner. Sikkert de som forsikringssvindlet ting som mener sånt. 

Anonymkode: 1532c...0e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Chickabee skrev:

Er det satire, poesi eller bare akkurat det du tenkte nå? Kanskje litt av alt? Jeg liker det.

Det må bli bedre snart.

Ja Chickabee, det blir det nok. Det er mange ting som hjelper mot det antar jeg og folk følger nok ekstra med når "halve Norge brenner".

Anonymkode: 1532c...0e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...