Gå til innhold

Geitekillingen som kunne telle til 10. 000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest noe tilfeldig
Skrevet
12 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

Hvorfor blir jeg alltid sugd inn i disse telletrådene når jeg åpenlyst har meldt min avsky?!?

Ok da!! Jeg er med.. det er som å delta i bryllupet til en kjedelig tremenning man egentlig ikke liker så godt... 72 for @Dr. A. Kula

Gjest Catalina Culès
Skrevet
2 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Hvorfor blir jeg alltid sugd inn i disse telletrådene når jeg åpenlyst har meldt min avsky?!?

Ok da!! Jeg er med.. det er som å delta i bryllupet til en kjedelig tremenning man egentlig ikke liker så godt... 72 for @Dr. A. Kula

Beklager, men det har jeg ikke fått med meg, du trenger selvfølgelig ikke delta.

Gjest noe tilfeldig
Skrevet (endret)
5 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

Beklager, men det har jeg ikke fått med meg, du trenger selvfølgelig ikke delta.

..om det er åpen bar er det greit. 

74 for @AnonymSjiraff 

Endret av noe tilfeldig
Skrevet

73 for @Viernes

5 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

:klem:

Sporty av deg at du tellet allikevel, Raven :kghjerte:

Nattklubben har åpen bar fra kl 21; går sikkert an å ta med seg drikke derfra :Nikke:

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Bare en liten opplysning, det er helt frivillig å delta, selv om du blir tagget, så trenger du ikke tagge noen tilbake, det er opp til hver enkelt.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...