Gå til innhold

Gjenglemt sting...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er gravid i 8. mnd og oppdaget i dag til min store forskrekkelse noe som kjennes ut som gjenglemt sytråd i navlen 🤤 har til vanlig en dyp navle og etterhvert som magen har vokst i svangerskapet så er den ikke så dyp lenger. Kjenner seriøst tuppen av tråden - æsj!!

Fjernet blindtarmen i 2012 og ble da sydd i navlen. Var hos legen og fjernet stingene - men han glemte da tydeligvis å fjerne alt 😨 

Er det noen her som tilfeldigvis har opplevd det samme? Håper det ikke trengs å gjøre noe, her jo gått med det slik i 5 år allerede 😂

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå til en lege, så du kan få det fjernet. Ring fastlegen med det samme, det haster neppe, men få undersøkelse ut av veien så slipper du en eventuell bekymring. 

Anonymkode: 7ae19...cd2

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gå til en lege, så du kan få det fjernet. Ring fastlegen med det samme, det haster neppe, men få undersøkelse ut av veien så slipper du en eventuell bekymring. 

Anonymkode: 7ae19...cd2

Jeg har legetime i morgen så skal ta det opp med han da. Jeg har jo tross alt gått slik i 5 år, så jeg regner med at alt går bra. Men gurimalla så ekkelt å tenke på at det har vært der så lenge 🙈

AnonymBruker
Skrevet

Eller, så er du rett og slett sydd innvendig i fascien med tråd som ikke er ment å fjerne, og så er det den du kjenner. Men det er kjedelig så klart, mye gøyere å kunne skylde på at legen har gjort en dårlig jobb. 

Anonymkode: 720a0...af3

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eller, så er du rett og slett sydd innvendig i fascien med tråd som ikke er ment å fjerne, og så er det den du kjenner. Men det er kjedelig så klart, mye gøyere å kunne skylde på at legen har gjort en dårlig jobb. 

Anonymkode: 720a0...af3

Det har jeg ikke tenkt på! Håper nesten det er det så slipper jeg kanskje å fjerne det..😆

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, _Bissy_ skrev:

Er gravid i 8. mnd og oppdaget i dag til min store forskrekkelse noe som kjennes ut som gjenglemt sytråd i navlen 🤤 har til vanlig en dyp navle og etterhvert som magen har vokst i svangerskapet så er den ikke så dyp lenger. Kjenner seriøst tuppen av tråden - æsj!!

Fjernet blindtarmen i 2012 og ble da sydd i navlen. Var hos legen og fjernet stingene - men han glemte da tydeligvis å fjerne alt 😨 

Er det noen her som tilfeldigvis har opplevd det samme? Håper det ikke trengs å gjøre noe, her jo gått med det slik i 5 år allerede 😂

Et sting i navlen fra 2012 ville råtnet bort for en evighet siden.  Jeg har hatt sting i navlen flere ganger. Det faller ut etter noen uker helt av seg selv rordi tråden løser seg opp. 

Anonymkode: d581a...3bc

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et sting i navlen fra 2012 ville råtnet bort for en evighet siden.  Jeg har hatt sting i navlen flere ganger. Det faller ut etter noen uker helt av seg selv rordi tråden løser seg opp. 

De syr vel også me tråd som ikke løser seg opp? Hvis det ikke er sytråd jeg kjenner så er jeg meget spent på hva annet det kan være!

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, _Bissy_ skrev:

De syr vel også me tråd som ikke løser seg opp? Hvis det ikke er sytråd jeg kjenner så er jeg meget spent på hva annet det kan være!

Jeg tok blindtarmen for 3 år siden å jeg ble sydd med tråd som løste seg opp :P 

Anonymkode: a534c...19a

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tok blindtarmen for 3 år siden å jeg ble sydd med tråd som løste seg opp :P 

Jeg måtte inn til fastlegen for å fjerne alle stingene..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt to laparoskopier som begge inngår inngrep i navlen. Etter siste gangen så fikk navlen min et rart arr som kjennes som en tråd faktisk. Men når jeg ser godt etter så er det huden som er tynn og stram på et lite sted i navlen. Rare greier.

Greit å få legen til å se på det. 

Anonymkode: ebcc1...053

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt to laparoskopier som begge inngår inngrep i navlen. Etter siste gangen så fikk navlen min et rart arr som kjennes som en tråd faktisk. Men når jeg ser godt etter så er det huden som er tynn og stram på et lite sted i navlen. Rare greier.

Greit å få legen til å se på det. 

Anonymkode: ebcc1...053

Ja, det er veldig rare greier. Jeg ser jeg har en liten tynn stram hudflik på ene siden..😅 godt jeg skal til legen i morgen 👍

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, _Bissy_ skrev:

Jeg er sydd innvendig og utvendig x antall ganger. Både innvendige og utvendige sting løser seg opp, når det er formålet med tråden kirurgen bruker. 

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er sydd innvendig og utvendig x antall ganger. Både innvendige og utvendige sting løser seg opp, når det er formålet med tråden kirurgen bruker. 

Fikk samboeren til å kikke på det nå.. han ser faktisk tråden.. 🤤😅

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er et tykt hår🙈

Anonymkode: 8b203...6ad

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, _Bissy_ skrev:

Jeg måtte inn til fastlegen for å fjerne alle stingene..

Ok 

🙄

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det er et tykt hår🙈

Anonymkode: 8b203...6ad

Haha - da skal jeg le godt hvis det er mulig å få slik i navlen 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...