Gå til innhold

Noen som vil se kjolen min??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg vet at flere som har spurt etter å få se kjolen min når jeg fikk bilde av den. Det har jeg nå fått, men jeg kan ikke legge den ut på KG da det er bilde av meg og min kjære vet om siden og nicket mitt. Men hvis dere vil så kan dere sende meg mail adressen deres så kan jeg sende den til dere på mail. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg takker for titten allerede! Som jeg sa: utrolig fin kiole og jeg likte spesielt godt skjørtet på kjolen jeg! :D

Skrevet

HEI!

JEG VIL GJERNE SE DEN!

KLEM VEKTEN

Skrevet

Flott kjole! Likte spes godt formen på utrigningen og stoffet i ermene.

Vet ikke om du synes jeg er dum, men jeg anbefaler at du legger den litt opp foran, ellers så kan det være fort gjort å snuble litt. Det er bare ment som et tips for kjolen var kjempefin.

Skrevet

Jeg har ikke fått tilpasset den enda. Men jeg må sy den litt inn bak og legge den opp litt foran ja. Takk for tilbakemeldingene. :)

Skrevet

I would love to see it to..............may I?!?

Stor klem fra Stinemor

Skrevet

Jeg vil også gjerne se hvis jeg får lov :D

Skrevet

Hei alle sammen. Jeg sitter på jobb nå så jeg får ikke sendt bildene før jeg kommer hjem. Så dere får smøre dere med tålmodighet. :)

Skrevet

Jeg er også nysgjerrig. Kan jeg og få se?? :)

Skrevet

Da har jeg fått sendt mail til alle som ville se tror jeg. Har jeg glemt noen så må dere si fra så skal jeg sende det til dere også. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...