Nikki Skrevet 1. august 2002 #1 Skrevet 1. august 2002 Hei. Jeg vet at flere som har spurt etter å få se kjolen min når jeg fikk bilde av den. Det har jeg nå fått, men jeg kan ikke legge den ut på KG da det er bilde av meg og min kjære vet om siden og nicket mitt. Men hvis dere vil så kan dere sende meg mail adressen deres så kan jeg sende den til dere på mail.
Augustbrud02 Skrevet 1. august 2002 #2 Skrevet 1. august 2002 Og jeg takker for titten allerede! Som jeg sa: utrolig fin kiole og jeg likte spesielt godt skjørtet på kjolen jeg! :D
snowkid Skrevet 1. august 2002 #7 Skrevet 1. august 2002 Flott kjole! Likte spes godt formen på utrigningen og stoffet i ermene. Vet ikke om du synes jeg er dum, men jeg anbefaler at du legger den litt opp foran, ellers så kan det være fort gjort å snuble litt. Det er bare ment som et tips for kjolen var kjempefin.
Nikki Skrevet 1. august 2002 Forfatter #9 Skrevet 1. august 2002 Jeg har ikke fått tilpasset den enda. Men jeg må sy den litt inn bak og legge den opp litt foran ja. Takk for tilbakemeldingene.
Stinemor Skrevet 1. august 2002 #11 Skrevet 1. august 2002 I would love to see it to..............may I?!? Stor klem fra Stinemor
Nikki Skrevet 1. august 2002 Forfatter #15 Skrevet 1. august 2002 Hei alle sammen. Jeg sitter på jobb nå så jeg får ikke sendt bildene før jeg kommer hjem. Så dere får smøre dere med tålmodighet.
Nikki Skrevet 2. august 2002 Forfatter #17 Skrevet 2. august 2002 Da har jeg fått sendt mail til alle som ville se tror jeg. Har jeg glemt noen så må dere si fra så skal jeg sende det til dere også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå