Gå til innhold

bør jeg velgeutroskap??????


Fremhevede innlegg

Gjest ulykkelig
Skrevet

har vert gift 27 år men nå er det nesten slutt på sexlivet her i heimen ,min kone sierhun elsker meg men vi har nesten aldri sex hun intreserer seg ikke for kroppen min overhode, jeg tenner fortsatt på henne men får ingen respons samme hva jeg gjør , jeg har vel krav på tilfredstillelse jeg også , kan ikke holde på med å onnanere hele livet :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville først fortalt henne hva du er på vei til å vurdere.

Skrevet

utroskap er vel neppe løsningen,men jeg kan forstå du er fortvilet. Har du pratet med henne om dette, eller feier hun det bort? synes uansett du skal gjøre ferdig et kapittel før du begynner på et nytt. Men for all del, sex ER en viktig ingrediens i et forhold. er sexlivet dødt, er det fort for at det andre dør også...

Gjest Anonymous
Skrevet

Gå ut på barer, forsyn deg av kolleger, ta for deg av venninner og andre du treffer: skaff deg en liste med elskerinner og oppblåsbare Barbarer: gyv løs.

Blir du lykkeligere da?

Hvis svaret er ja er du en temmelig enkel og ussel mann som ikek er i stand til å kommunisere med din kone på verbalt plan.

Dere har nok vokst fra hverandre mentalt for lenge siden. De pleier gjerne å gjøre det forstår du.

Mann og kvinne klarer sjelden å kommunisere ordentlig. Så det eneste språket mannen kan er sex.

Det er veldig synd for oss kvinner - og din kone.

Skrevet
Jeg ville først fortalt henne hva du er på vei til å vurdere.

Jepp, veldig enig med Melk her...

Skrevet

Jeg syns også Melk har et godt poeng.

Det er ikke sikkert kona di ser alvoret og du skylder henne vel såpass som en real samtale der du legger frem problemene for henne og spør henne om råd/intiativ?

Gjest Julenissen
Skrevet
Mann og kvinne klarer sjelden å kommunisere ordentlig. Så det eneste språket mannen kan er sex.

Takk for tilliten. Med en slik innstilling er det ikke rart ting går den veien høna sparker.

Skrevet
Jeg ville først fortalt henne hva du er på vei til å vurdere.

Enig med Melk

Skrevet
har vert gift 27 år men nå er det nesten slutt på sexlivet her i heimen ,min kone sierhun elsker meg men vi har nesten aldri sex hun intreserer seg ikke for kroppen min overhode, jeg tenner fortsatt på henne men får ingen respons samme hva jeg gjør , jeg har vel krav på tilfredstillelse jeg også , kan ikke holde på med å onnanere hele livet   :cry:

finn på noe nytt, finn tilbake til da dere ble forelsket..

Vet ikke hvor gamle dere er, men tidlig overgangsalder kanskje??

Gjest happyending
Skrevet
jeg tenner fortsatt på henne men får ingen respons samme hva jeg gjør , jeg har vel krav på tilfredstillelse jeg også , kan ikke holde på med å onnanere hele livet   :cry:

Hvis du mener med dette at sex med et annet menneske er en menneskerett så sier du jo og at voldtekt og prostitusjon er greit.. Det er ikke alle som får seg sex på andre måter, så..

For å sette det på spissen vel og merke...

Forøvrig er utroskap det verste jeg vet..

Skrevet

Jepp, veldig enig med Melk her...

Er også enig.

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvis du mener med dette at sex med et annet menneske er en menneskerett så sier du jo og at voldtekt og prostitusjon er greit.. Det er ikke alle som får seg sex på andre måter, så..  

For å sette det på spissen vel og merke...  

Forøvrig er utroskap det verste jeg vet..

Veldig veldig enig. Utroskap er ussel, feigt, simpelt, egoistisk og helt jævli.

Utroskap er for svake mennesker.

Gjest Anonymous
Skrevet

utroskap er en helt grei løsning...det gjør livet så mye enklere...pult mest mulig

Skrevet
utroskap er en helt grei løsning...det gjør livet så mye enklere...pult mest mulig

Herregud! :o :sjokkert::sjokk: :hår: :hakeslepp:

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror ikke vi skal ta innleggene fra denne gjesten så alvorlig... han satt og prøvde å provosere i hele natt.... småfull og nydumpa.. :P

Skrevet
Tror ikke vi skal ta innleggene fra denne gjesten så alvorlig... han satt og prøvde å provosere i hele natt.... småfull og nydumpa.. :P
:enig_animasjon:
Gjest Gjest-60
Skrevet

vært i en lik situasjon som du. Og valget jeg gjorde angrer jeg utrolig mye på idag; jeg valgte å være utro mot min kone i noen sammenhenger.

Det var selvsagt godt rent seksuelt sett de første gangene. Hun jeg var utro sammen med var også gift og hadde barn. Samme som jeg.

Men etterhvert så tok jeg til fornuften og avsluttet dette utenom-forholdet. Og har lovet meg selv at det skal aldri skje mer. ALDRI !

Det har kommet noe godt ut av det, og det er at det forholdet jeg har hatt til min kone og fortsatt har er det aller beste. Også når det gjelder sex.

Men jeg skal ikke legge skjul på at jeg lærte en god del fine ting av dama jeg var sammen med i denne perioden som jeg har tatt med meg inn i seksuallivet mitt hjemme. Og seksuallivet og samlivet med min kone har blomstret opp som aldri før.

Men rådet er; ikke gjør noe bak ryggen på din kone. Det vil du aldri tilgi deg selv for igjen. Det gjør i alle fall ikke jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...