AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #1 Skrevet 27. juni 2017 Hei! Jeg har lagt om livsstilen min fullstendig det siste året, men pga uforutsette ting og sykdom så har jeg vært på latsiden den siste måneden. Dessverre så har jeg noen vriene kilo som jeg må ta av til bryllupet mitt som er 29. Juli. Jeg var egentlig ganske godt på vei, men siden jeg ble innlagt på sykehus så ble alt ødelagt, noe jeg egentlig er ganske bitter på Så, nøkkelen er jo kaloriunderskudd, så hva syntes dere f.eks om denne kjipe matplanen? Frokost: To-tre grove knekkebrød m/sunt pålegg Lunsj: To-tre grove knekkebrød m/sunt pålegg Middag: Wok med kylling og grønnsaker (ikke nudler/ris) I tillegg til dette så er jeg utrolig glad i frukt og grønt, så det spiser jeg masse av. Syntes også det er godt med en shake i ny og ne, så det kommer nok til å bli et av mellommåltidene mine :-) Brus drikker jeg sjeldent, men når jeg først gjør det så sørger jeg alltid for at det er Pepsi Max. Godteri i ukedagene spiser jeg ikke, men i helgene så liker å kose meg med en liten bolle med potetgull f.eks. Når det kommer til trening så elsker jeg å gå, og kan gå i timesvis. Har en fast runde på rundt 1,8 mil som jeg går så og si hver dag. Trener litt på treningsstudio, men ikke mye. Tenkte jeg skal innføre to dager fast på EVO e.l. Håper noen har noen innspill :-) Anonymkode: 952fe...ac7
Pringle Skrevet 27. juni 2017 #2 Skrevet 27. juni 2017 Utrolig kjipt og du kan ikke utrette allverdens på en måned. 2 kilo kan du ta av om du ikke sprekker, men det gjør du helt sikkert hvis du prøver å følge den matplanen. Hvis du vil ned i vekt, må du spise mindre, og gjøre det konsekvent. Akkurat hvordan du gjør det er i prinsippet likegyldig, men det må gjennomføres for at det skal ha effekt. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #3 Skrevet 27. juni 2017 Jeg ville holdt meg til rene produkter, ren fisk, ren kylling. Siden du skal ned i vekt, ikke for ofte fet fisk, men laks en gang i uken er bra, og torsk f.eks. to ganger i uken, og kylling resten av uken, pluss en dag der du kjører 100 % vegansk Anonymkode: 0ffa2...647
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå