Blomkvist Skrevet 26. juni 2017 #1 Del Skrevet 26. juni 2017 Hei, Har min siste dag i barnehagen nå på torsdag. Skal ut i permisjon og vil da ikke komme tilbake etterpå fordi kontrakten min har gått ut. Har vært meg og en pedagogisk leder på avdelingen som jeg har fått kjempe kontakt med. Hun er helt fantastisk!! Har lyst å gi henne en "takk for all hjelp og "avskjeds" gave". Noen som har forslag til hva jeg kan gi? Max. 2-300 kroner tenkte jeg.. Tips mottas med stor takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rikoChett Skrevet 26. juni 2017 #2 Del Skrevet 26. juni 2017 En blomst om hun ikke er allergisk? Klassisk,men fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Mitzi Skrevet 28. juni 2017 #3 Del Skrevet 28. juni 2017 Eg syns Willow Tree-figurane er fine til slike gåver 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2017 #4 Del Skrevet 28. juni 2017 Kanskje en god håndkrem, siden man så lett får tørre hender i barnehage. Anonymkode: feeb1...7c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå