AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #1 Skrevet 26. juni 2017 Enkelt spørsmål. Syns dere herpes ( munnsår) er ekkelt? Anonymkode: cd761...2e0
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #2 Skrevet 26. juni 2017 Ja! Man kan ikke noe for at man får det, så man kan ikke stoppe å leve når man har utbrudd heller Anonymkode: 4179f...ef7 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #3 Skrevet 26. juni 2017 Selve utbruddet er jo ekkelt, men nå er det jo estimert at 8/10 har herpes i munnregionen så relativt normalt er det jo Anonymkode: 973eb...a4c
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #4 Skrevet 26. juni 2017 Ja, synes det er litt småekkelt. Anonymkode: c7555...704 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #5 Skrevet 26. juni 2017 Ja, det er jo ikke digg akkurat. Men jeg synes i grunn det bare er teit når folk har munnsår og sier "det er ikke herpes altså!". Eh, jo, det er det mest sannsynlig. De fleste har herpes, vi burde ikke være redde for å vedkjenne oss at det gjelder oss selv. Anonymkode: ee399...61f 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #6 Skrevet 26. juni 2017 Ts her. Et eksempel. Hvis du hadde møtt noen ( første date eks) og personen nevner at h*n har herpes. Vil dere fortsatt ha kontakt for å kjenne på kjemien stemmer til at dere kan innlede et forhold. Eller ville du ha brutt kontakten, fordi personen har herpes? Anonymkode: cd761...2e0
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #7 Skrevet 26. juni 2017 Ja, men hvem som helst kan få det, så slik er det bare. Jeg tenker ikke at personen er ekkel. Anonymkode: 7d694...c05 1
Gjest supernova_87 Skrevet 26. juni 2017 #8 Skrevet 26. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ts her. Et eksempel. Hvis du hadde møtt noen ( første date eks) og personen nevner at h*n har herpes. Vil dere fortsatt ha kontakt for å kjenne på kjemien stemmer til at dere kan innlede et forhold. Eller ville du ha brutt kontakten, fordi personen har herpes? Anonymkode: cd761...2e0 Jeg ville brutt kontakten hvis en person følte behovet for å påpeke at han har munnsår-herpes på første date.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #9 Skrevet 26. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Et eksempel. Hvis du hadde møtt noen ( første date eks) og personen nevner at h*n har herpes. Vil dere fortsatt ha kontakt for å kjenne på kjemien stemmer til at dere kan innlede et forhold. Eller ville du ha brutt kontakten, fordi personen har herpes? Anonymkode: cd761...2e0 Dersom personen nevnte at han har herpes pga han har hyppige og kraftige tilfeller ville jeg jeg nok brutt kontakten hvis det ikke var legemidler i bildet. Dersom det ble brukt legemidler som kontrollerer deler av herpesen går det helt fint Anonymkode: 973eb...a4c
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #10 Skrevet 26. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Et eksempel. Hvis du hadde møtt noen ( første date eks) og personen nevner at h*n har herpes. Vil dere fortsatt ha kontakt for å kjenne på kjemien stemmer til at dere kan innlede et forhold. Eller ville du ha brutt kontakten, fordi personen har herpes? Anonymkode: cd761...2e0 Ehm ... Ja. Selvsagt ville jeg brutt kontakten. Med mindre, altså, dette var en date der temaet, uklart hvorfor, var ulike ekle lidelser. Hvorfor snakker du til meg om herpes på første date? Tar du opp at du hadde diaré i går? At du fiser mye når du drikker kaffe? At du piller deg i nesa når du er forkjøla? At du tørker nesa på jakkeermet eller tisser i dusjen? Dette er også helt normale ting som en neppe nevner i en sånn sammenheng. Jeg ville trodd du ikke var riktig navla om du følte for å fortelle meg sånne ting.. Anonymkode: 0122c...3b9
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #11 Skrevet 26. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Et eksempel. Hvis du hadde møtt noen ( første date eks) og personen nevner at h*n har herpes. Vil dere fortsatt ha kontakt for å kjenne på kjemien stemmer til at dere kan innlede et forhold. Eller ville du ha brutt kontakten, fordi personen har herpes? Anonymkode: cd761...2e0 Brutt kontakt tvert. Anonymkode: 40861...4a1
Ronaldo85 Skrevet 26. juni 2017 #12 Skrevet 26. juni 2017 (endret) .- Endret 12. juli 2023 av BerntHulken
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #13 Skrevet 26. juni 2017 Har ikke herpes, og har heller ikke lyst på. Hvis noen jeg datet unnlot å nevne at de hadde det, tidlig, ville jeg sett på det som et grovt tillitsbrudd. Anonymkode: 42a9b...5d9
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #14 Skrevet 27. juni 2017 Så kan du få demens av herpes. Hvis 8 av 10 har herpes, så er 8 av 10 uaktuell for min del. Ofrer ikke hjernen min, for å si det sånn. Anonymkode: 52c31...bb6
Chizue Skrevet 27. juni 2017 #15 Skrevet 27. juni 2017 Nei synes ikke det er ekkelt Sårene gror og er de heldige, så er det lenge til neste gang. Har selv "munn"sår, i form av after, små/store hvite blemmer i munn, så vet jo hvor ubehagelig munnsår er. Men ekkelt? Nei (PS. After må ikke forveksles med herpes. After er ikke smittsomt, tiltross for at sårene/blemmene er på kinn, tannkjøtt, tunge/gane, innsiden av leppene......
EvaLena Skrevet 27. juni 2017 #16 Skrevet 27. juni 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Et eksempel. Hvis du hadde møtt noen ( første date eks) og personen nevner at h*n har herpes. Vil dere fortsatt ha kontakt for å kjenne på kjemien stemmer til at dere kan innlede et forhold. Eller ville du ha brutt kontakten, fordi personen har herpes? Anonymkode: cd761...2e0 Jeg har herpes munnsår til tider selv, så ser ikke problemet. Fikk det til og med før jeg hadde kysset noen gutt i ungdommen. Veldig vanlig å ha herpes munnsår.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #17 Skrevet 27. juni 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Et eksempel. Hvis du hadde møtt noen ( første date eks) og personen nevner at h*n har herpes. Vil dere fortsatt ha kontakt for å kjenne på kjemien stemmer til at dere kan innlede et forhold. Eller ville du ha brutt kontakten, fordi personen har herpes? Anonymkode: cd761...2e0 Ikke pga munnherpes, det er vanlig. Anonymkode: dc224...84b
Solivagant Skrevet 27. juni 2017 #18 Skrevet 27. juni 2017 Selve utbruddene synes jeg er ekkel. Men hvem i alle dager nevner at de har herpes på første date? Tror de aller fleste ville brutt kontakten fordi de nevnte det på første date, ikke fordi de hadde herpes.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #19 Skrevet 27. juni 2017 Hadde han hatt et digert munnsår og dermed sagt forsiktig at han hadde munnherpes, ville jeg godtatt dette. Hadde han bust ut med det ut av det blå, ville jeg nok syntes det var rart. Da måtte kjemien ha vært veeeldig god for at jeg skulle ha truffet ham igjen. Hadde det vært et tilfeldig samtaleemne man bumpet inn i, og han da ville fortalt det, så ville jeg trolig godtatt det da også. Men alt med måte. Har han munnherpes, er kyssing uaktuelt under utbrudd frem til jeg selv har fått testet meg for munnherpes. Da er jeg uansett like disponibel til å få det, om han har det eller ikke. Og de fleste av oss har munnherpes, gjerne i dvale. Plutselig bryter det ut. Men han ville aldri fått slikket meg med et eneste munnsår. Det kan nemlig smitte fra munn til underliv, om jeg husker riktig. Anonymkode: 8d1d5...7c2 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #20 Skrevet 27. juni 2017 På 26.6.2017 den 22.33, AnonymBruker skrev: Ts her. Et eksempel. Hvis du hadde møtt noen ( første date eks) og personen nevner at h*n har herpes. Vil dere fortsatt ha kontakt for å kjenne på kjemien stemmer til at dere kan innlede et forhold. Eller ville du ha brutt kontakten, fordi personen har herpes? Anonymkode: cd761...2e0 Herpes på munnen eller kjønnsorgan vi snakker om her? Munnherpes bryr jeg meg ingenting om. Synes ikke det er ekkelt. Men ville ikke utsatt meg selv for risiko for herpes nedentil. Det høres au ut og ikke noe jeg bevisst hadde gått inn i å utsette meg for. Anonymkode: 4aeb6...705
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå