Gå til innhold

Slutte på Cerazette?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg har gått på Cerazette i ett år nå, men er litt lei av at jeg fort får en kvise eller to, null sexlyst, pluss at jeg merker at humøret er i total ubalanse. Jeg blir fort sur/lei meg for ingenting. På plussiden har jeg null mens og migrene.

Jeg vurderer uansett å slutte på dem, og se om det hjelper på de kjipe bivirkningene. Men jeg lurer på om noen har noen erfaringer her? Hva kan jeg forvente meg om jeg slutter på dem? 

Anonymkode: d2949...4fd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du bør snakke med legen din. Et annet merke p piller kan endre bivikningene du har av disse. 

Anonymkode: ed0f7...e58

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke så mange bivirkinger(vektøking, null sexlyst og hudproblemer)men nok til at jeg sluttet/begynte på annet merke for å se om ting ble bedre.

Noe ble bedre, men ikke alt(hudproblemene skyldtes nok ikke cerazette)

Anonymkode: 89216...9bf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det hjalp på humøret og sexlysten å slutte.

Anonymkode: 2ec92...997

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du bør snakke med legen din. Et annet merke p piller kan endre bivikningene du har av disse. 

Anonymkode: ed0f7...e58

Jeg kan ikke bruke så mye annet pga. migrene. Det var hun som anbefalte disse til å begynne med. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det hjalp på humøret og sexlysten å slutte.

Anonymkode: 2ec92...997

Godt å høre, det er dette jeg håper på.

Anonymkode: d2949...4fd

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du slutter må du nok regne med å få tilbake de bivirkningene du hadde før. Du må nesten vurdere hva som er verst. P-piller kan kanskje hjelpe (cerazette er minipiller), men noen bivirkninger må du regne med der også

Anonymkode: 1adbd...e59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...