Gå til innhold

Bloggere

Gjest Komme i form.

Anbefalte innlegg

Gjest Carina Maria
5 minutter siden, Komme i form. skrev:

Man har et valg der. Om man ser en provoserende overskrift. Gå forbi.☺

Eller prøv å ikke la seg engasjere.

Så enkelt skal det ikke vere for det er viktig og engasjere seg i samfunns spørsmål og være kritiske og det er lov og si fra at det bloggern gjør ikke er ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Carina Maria
7 minutter siden, Komme i form. skrev:

Man har et valg. ☺

Kan ikke si jeg bryr meg så mye om hva du mener. 

Du tåler ikke høre andres meninger. Modent skrevet av en dame i 50 årene som kunne vert mammen min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
8 minutter siden, Komme i form. skrev:

Man har et valg. ☺

Kan ikke si jeg bryr meg så mye om hva du mener. 

Ja, man har et valg! Om noen velger å engasjere seg i bloggere som livnærer seg av å eksponere barna sine, eller livnærer seg av å fremme plastisk kirurgi og fillers/botox da en anser det som uetisk har privatpersoner all rett til å si ifra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Bloggere" som tramper rundt på forumet som trassige småbarn og tar på seg en besserwisserattitude uansett hvor mye man høflig te-skje-mater dem med svar - og det er helt tydelig for alle og enhver som kan stave ordet blogg at de knapt har fullført barneskolen, det er "bloggere" som bør fortsette med å ta bilder av navleloa si, alternativt kjøpe seg ei bok om retorikk. 

:kosteskaft:

The difference between stupidity and genius is that genius has its limits. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
27 minutter siden, Kollontaj skrev:

"Bloggere" som tramper rundt på forumet som trassige småbarn og tar på seg en besserwisserattitude uansett hvor mye man høflig te-skje-mater dem med svar - og det er helt tydelig for alle og enhver som kan stave ordet blogg at de knapt har fullført barneskolen, det er "bloggere" som bør fortsette med å ta bilder av navleloa si, alternativt kjøpe seg ei bok om retorikk. 

:kosteskaft:

The difference between stupidity and genius is that genius has its limits. 

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt. Ettersom trådens hovedinnlegg er fjernet, og det har blitt ryddet mye under kort tidsperiode vil denne tråden bli stengt.

- Pavilion, mod

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...