Gå til innhold

Bloggere

Gjest Komme i form.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei. Det er på dagboksforumet. Blogg er det samme som dagbok. Det er kvinneguiden som laget en kategori for blogg for flere år siden. Det er jo bare å unngå å lese blogg/dagbok. Jeg skjønner ikke at kvinneguiden har giddet å lage det for det har akkurat den samme funksjonen som kategorien dagbok har. Altså: noen bruker det som memo/notater også er det en del som bruker det som chat. 

Jeg har aldri skjønt poenget med blogg-kategorien men nå er jo kvinneguiden veldig lite brukt av folk generelt sett så de prøver vel alt for å holde på de få leserne de har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, Komme i form. skrev:

Må alle bloggere på ulike plattformer være A4 for å bli godtatt?😃

Er det ikke rom for å ha andre verdier i livet. En å være i forhold, ha 2 barn og 2 folkevogn?😊😀

Kan ikke en blogger ha interesser som andre mener er bånn i bøtta? Eller totalt unyttig. Vi mennesker er ulike . Har ulike verdier. 😊

Selv må jeg bare innrømme at jeg ikke bryr meg om hva andre bloggere og mennesker gjør. Så lenge jeg får ha min pengebok og mine verdier.😊

Herre guden ass det er ingen som har sakt det? Hvor tar du det fra? Herre gud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Komme i form.
Akkurat nå, Carina Maria skrev:

Det er dem uten tvil for dem skjønner ikke forsjell saklig kritikk og hva som er mobbing. Dem trekker mobbe offer kortet fortere enn hva andre trekker jokeren opp fra kort stokken. 

Kan dere ikke legge dette dødt Nå? Dere har diskutert det i hele helgen. Kom med noe nytt. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, Komme i form. skrev:

Kan dere ikke legge dette dødt Nå? Dere har diskutert det i hele helgen. Kom med noe nytt. 😊

Det er det som er fakta. Du spurte om andres meninger og da får du god ta svarene du får. 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
Akkurat nå, Carina Maria skrev:

Det er dem uten tvil for dem skjønner ikke forsjell saklig kritikk og hva som er mobbing. Dem trekker mobbe offer kortet fortere enn hva andre trekker jokeren opp fra kort stokken. 

Ja, de evner ikke å ordlegge seg på en ordentlig måte. De er lite saklige og nettvett er et fremmedord. Konsekvenser av adferden deres har de heller ingen forutsetning for å kunne forstå. Dette mennesker som ikke vet sitt eget beste og bør bli beskyttet mot seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, Snuppi skrev:

Ja, de evner ikke å ordlegge seg på en ordentlig måte. De er lite saklige og nettvett er et fremmedord. Konsekvenser av adferden deres har de heller ingen forutsetning for å kunne forstå. Dette mennesker som ikke vet sitt eget beste og bør bli beskyttet mot seg selv. 

Jeg er ikke flink til og ord legge meg jeg heller da men at dem er lite saklige og nett vett er et fremmed ord er sant. Dem forstår ikke konsekvensen av handlingene deres. Jeg kaller det mangel på sosial nettverks inteligens. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Komme i form. skrev:

Legger merke til at flere bloggere både store å små. Får ufortjent kritikk av mennesker de ikke kjenner. Bloggere er mennesker av kjøtt og blod. Som alle oss her inne. 

Tar du alt en blogger skriver helt seriøst?

Nå er dette en generell tråd. Ikke spesielt om toppbloggere. Bare helt vanlig bloggere . 

Tror du bloggeren forandrer seg fra blogg og IRL?

Jeg leser så godt som kun toppbloggere, de små kjenner jeg knapt til, dvs jeg kjenner til enkelte men jeg leser dem ikke på fast basis. 

Jeg synes innlegget ditt består av noen selvsagt-heter? Det blir litt som i "er det greit å slå eller bør man helst la være". 

Du legger merke til at store og små bloggere får ufortjent kritikk av mennesker de ikke kjenner, men du definerer ikke hva ufortjent kritikk bestå av/i? Som jeg svarte på noenlunde samme tråd du la ut i går - selvsagt er det ikke ok å hetse, men det er helt innafor å komme med kritikk så lenge den er saklig. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Komme i form. skrev:

Legger merke til at flere bloggere både store å små. Får ufortjent kritikk av mennesker de ikke kjenner. Bloggere er mennesker av kjøtt og blod. Som alle oss her inne. 

Tar du alt en blogger skriver helt seriøst?

Nå er dette en generell tråd. Ikke spesielt om toppbloggere. Bare helt vanlig bloggere . 

Tror du bloggeren forandrer seg fra blogg og IRL?

Hva er ufortjent kritikk? 

Om jeg tror bloggeren forandrer seg fra blogg og IRL - sannsynligvis. Allikevel tar jeg det ikke med i betraktningen når jeg sier min mening om en blogg/blogger, da det er den siden av seg selv en blogger viser meg som leser jeg dømmer ut fra, hverken mer eller mindre. På samme måte vurderer jeg butikkansatte, politikere, kollegaer, helsepersonell og alle andre jeg møter ut fra  hvordan de møter meg, ikke ut fra hvordan de kanskje/kanskje ikke oppfører seg ellers.

44 minutter siden, Komme i form. skrev:

Må alle bloggere på ulike plattformer være A4 for å bli godtatt?😃

Er det ikke rom for å ha andre verdier i livet. En å være i forhold, ha 2 barn og 2 folkevogn?😊😀

Kan ikke en blogger ha interesser som andre mener er bånn i bøtta? Eller totalt unyttig. Vi mennesker er ulike . Har ulike verdier. 😊

Selv må jeg bare innrømme at jeg ikke bryr meg om hva andre bloggere og mennesker gjør. Så lenge jeg får ha min pengebok og mine verdier.😊

Nei, man må ikke være A4 for å bli godtatt som blogger, det vises jo tydelig når man ser på hvilke blogger som er populære også. 

Fint for deg at du ikke bryr deg om hva andre mennesker gjør, det velger du selv. Jeg personlig bryr meg ofte om hva andre mennesker gjør, dersom jeg mener det er galt, skadelig eller bare ufint. 

Jeg bryr meg om at kollegaer som ikke gjør jobben sin, fordi det skader bedriften og resten av oss ansatte. Jeg bryr meg om når bloggere bruker grov eksponering av barn for å få klikk/penger, fordi jeg anser det som skadelig for barna og ekstremt dårlig dømmekraft fra forelderens side. Jeg bryr meg når jeg vet at noen skader andre, ved psykisk/fysisk vold f.eks. Jeg bryr meg når bloggere bevisst driver med villedende markedsføring, når de driter i å merke reklameinnlegg som reklame, eller når de later som om de har kjøpt noe de i virkeligheten har fått sponset. Dette bunner direkte i mine verdier og hva som er viktig for meg, selv om det ikke påvirker min pengebok(?)! 

PS: Hva heter bloggen din, og hva handler den egentlig om?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pelikanen

Irriterer.?? Hvorfor les de da?ser jo her på kg at de irriterer folk. Unngår store bloggere. De er ute etter en ting...og det er klikk. Noen selvopptatte folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Carina Maria

Jeg tror det finnes bloggere som bevist provoserer for og få oppmerksomhet og dem bloggerne er det lett og bli iriterte på. Noen ganger kan det virke som om dem provserer for og få klikk på innleggene sine. Det gjelder store og små blogger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...