Gå til innhold

Er du værsyk ?

Fremhevede innlegg

Gjest Komme i form.
Skrevet

Bør i Trøndelag. Var oppholds på Søndag ( i går). Men jaja. Bergen har det værre.

Videoannonse
Annonse
Gjest Komme i form.
Skrevet
4 timer siden, Gremlin skrev:

Jeg synes det er trivelig med regnvær jeg. Blir selvfølgelig glad for litt sol også da. 

Ja. Jeg å liker regn. Går i marka uansett vær.😊

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det er plenty av andre som ser på det å være ute i naturen og gå i fjellet og grille og whatnot som sommerens høydepunkt. Og da er det feil at det bare er å ta på seg riktige klær, så er alt like bra som om det var finvær... 

Jeg gjør det beste ut av det, men det endrer ikke det faktum at det suger at jeg ikke har fått gått på én eneste god fjelltur i år. 

Anonymkode: b094b...a96

... Synes du er litt sutrete jeg. :P Ja, det har vært ræva vær på Vestlandet i år. Her jeg bor har det regnet hver dag i juni. Men det har da ikke vært så mye vind og regn hver dag at det ikke har gått an med fjelltur. Det er ikke det samme å gå i regn som i sol, jeg nyter naturen best når man kan nyte utsikten, få sol i fjeset. Men hvis du unngår å gå ut og kose deg i naturen overhodet, bare på grunn av været, så er det deg selv du må ta litt tak i! :) Det er deilig og flott likevel! 

Anonymkode: ce19b...3ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg blir bokstavelig talt syk av været :P Har barometrisk migrene, noe som ikke er spesielt gunstig når man bor på vestlandet. 

Anonymkode: ed3f0...660

Gjest Komme i form.
Skrevet

I går var været slik noen timer.😁😁

Det sies at bak skyene er himmelen alltid blå. 😁

20170625_085826.jpg

Gjest Komme i form.
Skrevet

solnedgang. Til Bergenserne som sikkert har glemt hvordan sola ser ut.😀

20170626_212003.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...