AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #2 Skrevet 26. juni 2017 Absolutt ikke. Bryr meg aldri om hvilket vær eller hvilken årstid det er Anonymkode: 347ec...9af
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #3 Skrevet 26. juni 2017 Bor i Bergen, så ja, begynner å bli litt lei nå. Sommeren i fjor var dritt, sommeren i forfjor var dritt, og hittil i år har det regnet hver jævla dag i hele juni. Har ikke grillet en eneste gang i år, knapt sittet ute. Er det ikke regn, er det vind og kaldt. Anonymkode: b094b...a96
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #4 Skrevet 26. juni 2017 Var det før. Men har innsett at så lenge jeg bor på vestlandet så må jeg bare godta dårlig vær og heller gjøre det beste ut av det. Har rett og slett akseptert at det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær. Anonymkode: a88ca...048 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 26. juni 2017 #6 Skrevet 26. juni 2017 Nei, bor på vestlandet så er godt vant med dårlig vær, men når først sola skinner og det er varmt og godt, så setter jeg stor pris på det.
Gjest Cicero Skrevet 26. juni 2017 #7 Skrevet 26. juni 2017 Begynner å bli ganske lei ja, men det er nå sånn det er å bo på vestlandet
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #8 Skrevet 26. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var det før. Men har innsett at så lenge jeg bor på vestlandet så må jeg bare godta dårlig vær og heller gjøre det beste ut av det. Har rett og slett akseptert at det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær. Anonymkode: a88ca...048 Akkurat det uttrykket er jeg så jævla lei av Selvsagt finnes det dårlig vær. Det er farlig å gå på tur i fjellet om været er alt for dårlig. Uansett hvor gode klær man har, hjelper det ikke om man går utfor et stup i tåken. Uansett sko kan det være så glatt at man sklir og skader seg i fjellet. Og det er jo ikke kjekt å gå på tur når man tripper omkring fordi det er så sleipt, eller når man synker til kness i gjørme for annenhvert skritt, eller når man kommer til fjelltoppen og ikke ser en dritt av den fine utsikten som ifølge turistkontoret skal befinne seg der. Det er heller ikke kjekt å gå på fjelltur når det er så sterk vind, så vått og så kaldt at man ikke klarer få opp sekken for å finne frem enda et klesplagg å få på seg. Det er ikke kjekt å grille når det blåser og regner så mye at alt blir vått og pølsebrødet blir soggy. Det er uhyre mange av gledene ved fint vær som klær kan veie opp for. Anonymkode: b094b...a96 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #9 Skrevet 26. juni 2017 Blir værsyk av fint vær. Hater sommer, hater sol. Er kjempe happy nå som været er grått og det regner Anonymkode: 6fa5f...435 1
Gjest Komme i form. Skrevet 26. juni 2017 #10 Skrevet 26. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Blir værsyk av fint vær. Hater sommer, hater sol. Er kjempe happy nå som været er grått og det regner Anonymkode: 6fa5f...435 Da er vi 2. 🤣
Gjest Komme i form. Skrevet 26. juni 2017 #11 Skrevet 26. juni 2017 2 minutter siden, Cicero skrev: Begynner å bli ganske lei ja, men det er nå sånn det er å bo på vestlandet Vi bor i Norge.😉
Gjest Komme i form. Skrevet 26. juni 2017 #12 Skrevet 26. juni 2017 (endret) 8 minutter siden, Evilposelos skrev: Jeg er værsint, klikker snart. Endret 26. juni 2017 av Komme i form.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #13 Skrevet 26. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Akkurat det uttrykket er jeg så jævla lei av Selvsagt finnes det dårlig vær. Det er farlig å gå på tur i fjellet om været er alt for dårlig. Uansett hvor gode klær man har, hjelper det ikke om man går utfor et stup i tåken. Uansett sko kan det være så glatt at man sklir og skader seg i fjellet. Og det er jo ikke kjekt å gå på tur når man tripper omkring fordi det er så sleipt, eller når man synker til kness i gjørme for annenhvert skritt, eller når man kommer til fjelltoppen og ikke ser en dritt av den fine utsikten som ifølge turistkontoret skal befinne seg der. Det er heller ikke kjekt å gå på fjelltur når det er så sterk vind, så vått og så kaldt at man ikke klarer få opp sekken for å finne frem enda et klesplagg å få på seg. Det er ikke kjekt å grille når det blåser og regner så mye at alt blir vått og pølsebrødet blir soggy. Det er uhyre mange av gledene ved fint vær som klær kan veie opp for. Anonymkode: b094b...a96 Men så snakket jeg ikke om å gå på fjelltur heller, selv om jeg bor på sunnmøre så er jeg ikke så opptatt av å komme høyest mulig opp for å se mest mulig. Uansett så må det vel være bedre å kle seg godt, ta en tur ut og gjøre det beste av det, enn å sitte inne å sutre over været man faktisk ikke får gjort noe med. Jeg har små barn, så for oss handler det om å komme os litt utenfor husets fire vegger og gjøre noe i stedet for å gå oppå hverandre inne Anonymkode: a88ca...048
Gremlin Skrevet 26. juni 2017 #14 Skrevet 26. juni 2017 Jeg synes det er trivelig med regnvær jeg. Blir selvfølgelig glad for litt sol også da.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #15 Skrevet 26. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men så snakket jeg ikke om å gå på fjelltur heller, selv om jeg bor på sunnmøre så er jeg ikke så opptatt av å komme høyest mulig opp for å se mest mulig. Uansett så må det vel være bedre å kle seg godt, ta en tur ut og gjøre det beste av det, enn å sitte inne å sutre over været man faktisk ikke får gjort noe med. Jeg har små barn, så for oss handler det om å komme os litt utenfor husets fire vegger og gjøre noe i stedet for å gå oppå hverandre inne Anonymkode: a88ca...048 Men det er plenty av andre som ser på det å være ute i naturen og gå i fjellet og grille og whatnot som sommerens høydepunkt. Og da er det feil at det bare er å ta på seg riktige klær, så er alt like bra som om det var finvær... Jeg gjør det beste ut av det, men det endrer ikke det faktum at det suger at jeg ikke har fått gått på én eneste god fjelltur i år. Anonymkode: b094b...a96
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #16 Skrevet 26. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men det er plenty av andre som ser på det å være ute i naturen og gå i fjellet og grille og whatnot som sommerens høydepunkt. Og da er det feil at det bare er å ta på seg riktige klær, så er alt like bra som om det var finvær... Jeg gjør det beste ut av det, men det endrer ikke det faktum at det suger at jeg ikke har fått gått på én eneste god fjelltur i år. Anonymkode: b094b...a96 Okey, du om det. Jeg var der du er nå jeg også en gang, men har som sagt komt dit at jeg bare aksepterer dårlig vær når jeg velger å bo på Sunnmøre. Og det føles ganske greit å ha en ting mindre å gremme seg over. Anonymkode: a88ca...048
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #17 Skrevet 26. juni 2017 Neida, det går helt fint. Ingen verdens ting å gjøre ved, og det kommer til å være så mange finværsdager før jeg stryker med (og jeg skulle jeg mot formodning stryke med veldig snart er dét et større problem enn noen skyer) at det ikke er så farlig. Skulle gjerne hatt skyfri himmel, men det gjør ikke så mye. Anonymkode: 955d9...aae
Honey Dew Skrevet 26. juni 2017 #18 Skrevet 26. juni 2017 JA og jeg bor i Bergen. Pr. i dag, har vi hat 26 sammenhengende dager med regn i juni 1
Gjest Komme i form. Skrevet 26. juni 2017 #19 Skrevet 26. juni 2017 53 minutter siden, Honey Dew skrev: JA og jeg bor i Bergen. Pr. i dag, har vi hat 26 sammenhengende dager med regn i juni Grattis med ny rekord. Nå må Bergen være ren og pen.😁
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #20 Skrevet 26. juni 2017 Jeg bor på Sunnmøre, så jeg et vandt med dårlig vær. Men det hadde vært fint med sol, og høyere temperatur Men det er heldigvis snart ferie, så håper på sol og varme da Anonymkode: 138cf...97d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå