Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en kar på 30 som helt siden ungdomen har likt å se jenter bade med klærne på og også selv gjøre det. Ingen tvil om at dette er et fetish for meg siden jeg blir ekstremt tennt av det. Ingenting er så sexy som å se en jente i glisende våte klær som kleber seg til kroppen, gjerne som en del av et vorspill, der både jeg og hun går fullt påkledd i dusjen eller badekaret og kler av hverandre.

Liker mer enn bare wet t-shirt, for meg er det enda bedre om hun har på vanlige klær og gjerne jakke også.

Har ikke klart å finne en jente i det virkelige liv som virkelig liker dette, som kunne finne på å ta seg et bad eller dusj alene med klærne på og blitt kåt av det. 

Når en søker gjennom sider og forum for de som liker dette, er det for det aller meste menn en møter. Jeg lurte derfor på om det finnes noen jenter/kvinner som har prøvd å bade eller dusje med klærne på og som synest det er deilig? Om det ikke finnes noen her inne på Kvinneguiden sitt forum så finnes de kanskje ikke?

Legger ved et bilde for å illustrere hva jeg mener :)

snip_20170626121706.jpg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synd at du ikke har fått noen svar enda, RogerN. 

Jeg har ikke denne fetishen selv, men hadde ikke hatt noe imot at partneren min tente på det. Hadde gjerne dusjet med klærne på hvis jeg visste at det ga ham tenning - men det blir kanskje ikke det samme for deg dersom ikke hun blir kåt av det også?

Anonymkode: 6f898...1d1

Skrevet

Ja var ikke voldsom respons her :) Ventet vel ikke det heller. Hyggelig at du svarte da. Hadde jo ikke vært så ille om jenta ble kåt fordi jeg ble kåt. Blir jo gjensidig nytelse av det også. Hvordan ville du stillt deg til at jeg ble mer kåt om du hadde klærne på i dusjen enn om du var naken?

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hørt om dette før, men det er en av de enklere fetsjene så det kunne jeg gjerne testa ut. Jeg liker sex i dusjen, og liker å bli kledd av, så hvorfor ikke en kombinasjon..:) Men hvis all sex skal foregå på den måten, blir det upraktisk i hverdagen :).

Anonymkode: 482e7...549

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir gjerne med på slike ting dersom partneren min blir veldig tent av det. Jeg blir gjerne tent av de ting han blir tent av.

Jeg har feks fått helt dilla på spanking fordi elskeren min digger det. Nå blir jeg dødskåt av det.

Det er jo ikke en ekstrem ting du ber om heller. Mer en artig lek som sikkert tenner begge etterhvert som man blir litt vant til det.

Anonymkode: bdd2f...924

• Liker 1
Skrevet

Liker instillingen din :). Har hørt fra flere jeg har snakket med på nettet at partneren deres har fått "smaken" på det og er minst like aktiv som de etter ne tid. Skjønner jo ikke at det er mulig å ikke bli kåt av å bli klissvåt med klærne på, er jo så deilig :P

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, RogerN skrev:

Ja var ikke voldsom respons her :) Ventet vel ikke det heller. Hyggelig at du svarte da. Hadde jo ikke vært så ille om jenta ble kåt fordi jeg ble kåt. Blir jo gjensidig nytelse av det også. Hvordan ville du stillt deg til at jeg ble mer kåt om du hadde klærne på i dusjen enn om du var naken?

Jeg hadde vel sannsynligvis blitt tent av at du ble tent - så om det ikke var en personlig fetisj for meg så kunne det jo likevel blitt mye gjensidig nytelse ut av det, ja :) .   Hadde ikke vært noe problem for meg om du ble mer kåt av våte klær enn av nakenhet i dusjen :)

Anonymkode: 6f898...1d1

Skrevet

Fin og positiv tråd. Gitt. Det å finne en kjæreste som treffer godt på alle punkt går ikke. Du og jeg og alle har sine positive og negative sider. Og varianter hva en liker. Noen par har nok funnet helt match på fetish men det er nok skjeldent. Så er det åpenhet og akspt for den motsattes sex vri. Og om en skal ha partnere med på en fetish sak, så må personen synes det er greit + ville være med på leken. Helst ikke synes det er ekkelt. Normalt sett vil jeg tro at måtehold og gjensidig deltagelse på den annen parts premisser er kjempe viktig. At en gjør litt det som du og litt det som hun liker. 

AnonymBruker
Skrevet

Da er plassen hvor kvinner svømmer med burkini den rette plassen for deg...:jepp:

Anonymkode: 6a2b0...b22

Skrevet

Jeg er ikke fan av våte klær mot kroppen, men hadde gjort det for partneren sin del om det var noe han virkelig tente på. :)

• Liker 1
Skrevet

Bruker alltid badetøy når jeg er på stranda.

• Liker 1
  • 5 måneder senere...
Gjest Barfotjenta
Skrevet

Elska d siden jg var 11-12 år tror jg... Kan knapt huske sist jeg bada m "normalt" badetøy :P

Skrevet

Er ikke der selv, men jeg kan forstå at våte klær kan virke opphissende for noen. Ikke noe galt i det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...