Gå til innhold

Sitronsaft og rusabstinens

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har helt syke abstinenser etter 5 mnd uten rus...drikker grapefruktjuice og sitronvann og jeg suger så på tenner og tunge av abstinens at jeg ikke får sove engang!!!! Er dette virkelig vanlig etter å ha sluttet med røyk og alkohol? Eller kommer det av legemidler som lykkepiller og seroquel etc?

Må jeg øve meg til å puste og avvenne kroppen og trene på å puste mellom tennene og holde munnen i ro?

Trodde dette var bieffekt av kokain og amfetaminmisbruk?

Noen som vet?

Når kan man forvente at det går over ?

Anonymkode: a1c78...3d2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette kan ingen her svare deg på.

Her trenges en helhetsvurdering av hva du har brukt, i hvilke doser og hvor lenge, sammenholdt med din generelle helse og sykehistorie, og hvilke medisiner du bruker.

Du trenger legehjelp.

Hverken sitronvann eller grapefruktjuide vil hjelpe deg med noe som helst. Grapefruktjuice kan dessuten forstyrre effekten av en rekke medisiner, og dersom du bruker faste medisiner, kan det godt være at du føler deg elendig også fordi disse ikke virker somm de skal på grunn av dette inntaket.

Søk hjelp! På kg får du sjelden råd som hjelper med noe som helst når det kommer til helse.

Anonymkode: 54b0b...7d9

AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt med legen. Legemiddler skal ikke kuttes tvert, man skal trappe ned i samarbeid med legen.

Anonymkode: d0cd7...e8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...