Fredd99 Skrevet 25. juni 2017 #1 Skrevet 25. juni 2017 hei. skal ut å fly snart og gruer meg hver gang. ikke til selve turen men LANDINGEN. jeg får alltid kjempevondt i ørene. det er en stor smerte. jeg hadde øreproblemer da jeg var mindre. har dere noen tips til hvordan det blir bedre? utenom tyggis og nesespray
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #2 Skrevet 25. juni 2017 Kjøp en nesespray, og bruk den rett før før du går inn i kabinen. Når dere får beskjed om at flyet er på vei ned igjen, bruker du og nesesprayen. Anonymkode: 7b231...787
Fredd99 Skrevet 25. juni 2017 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøp en nesespray, og bruk den rett før før du går inn i kabinen. Når dere får beskjed om at flyet er på vei ned igjen, bruker du og nesesprayen. Anonymkode: 7b231...787 skal ikke nesesprayen være i en pose i bagasjen?
Solivagant Skrevet 26. juni 2017 #4 Skrevet 26. juni 2017 10 timer siden, Fredd99 skrev: skal ikke nesesprayen være i en pose i bagasjen? Den kan enten kjøpes på flyplassen eller legges i en pose i håndbagasjen.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #5 Skrevet 26. juni 2017 10 timer siden, Fredd99 skrev: skal ikke nesesprayen være i en pose i bagasjen? Den skal være det når du går gjennom sikkerhetskontrollen, ja, men du står jo fritt til å ta den opp når du er gjennom kontrollen. Jeg er nødt til å skjære grimaser (type late som jeg gjesper mens jeg beveger underkjeven fra side til side, eller holde for nesen med munnen lukket, og puste hardt ut). Anonymkode: b5406...0b0
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #7 Skrevet 26. juni 2017 EarPlanes ørepropper (jeg kjøper på Amazon UK) og Rinexin-tabletter (reseptbelagt) i tillegg til nesespray og tyggis har reddet meg. Hjelper også for meg å tygge hardt sammen mens jeg svelger, utligner enklere da, men må gjøre det hele tiden på vei opp og ned. Anonymkode: f7d2c...b1a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå