Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei. skal ut å fly snart og gruer meg hver gang. ikke til selve turen men LANDINGEN. jeg får alltid kjempevondt i ørene. det er en stor smerte. jeg hadde øreproblemer da jeg var mindre. har dere noen tips til hvordan det blir bedre? utenom tyggis og nesespray

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp en nesespray, og bruk den rett før før du går inn i kabinen. Når dere får beskjed om at flyet er på vei ned igjen, bruker du og nesesprayen. 

Anonymkode: 7b231...787

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp en nesespray, og bruk den rett før før du går inn i kabinen. Når dere får beskjed om at flyet er på vei ned igjen, bruker du og nesesprayen. 

Anonymkode: 7b231...787

skal ikke nesesprayen være i en pose i bagasjen?

Skrevet
10 timer siden, Fredd99 skrev:

Den kan enten kjøpes på flyplassen eller legges i en pose i håndbagasjen. 

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Fredd99 skrev:

Den skal være det når du går gjennom sikkerhetskontrollen, ja, men du står jo fritt til å ta den opp når du er gjennom kontrollen. 

Jeg er nødt til å skjære grimaser (type late som jeg gjesper mens jeg beveger underkjeven fra side til side, eller holde for nesen med munnen lukket, og puste hardt ut).

Anonymkode: b5406...0b0

AnonymBruker
Skrevet

Bruk ørepropper?

Anonymkode: bc0f4...9b3

AnonymBruker
Skrevet

EarPlanes ørepropper (jeg kjøper på Amazon UK) og Rinexin-tabletter (reseptbelagt) i tillegg til nesespray og tyggis har reddet meg. Hjelper også for meg å tygge hardt sammen mens jeg svelger, utligner enklere da, men må gjøre det hele tiden på vei opp og ned.

Anonymkode: f7d2c...b1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...