Gå til innhold

Burde jeg sende bilde til politiet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Generelt spørsmål her; Det er en innbygger i byen der jeg bor (ikke så altfor stor by) som alltids tar seg til rette og dobbeltparkerer eller til og med firedobbeltparkerer i feltene (!) Jeg tok bilde av dette her om dagen med synlige skilt på bilen osv... Jeg lurte på; burde jeg sende disse bildene til politiet så tar de seg en prat med vedkommende? Evt. hvor skal de sendes inn? :O 

Anonymkode: df5be...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor var han parkert? Hvis det er en kommunal plass er det kommunale parkeringsvakter, hvis det er privat er det parkeringsselskapet som er ansvarlig. Neppe en politisak uansett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at politiet kommer til å bruke tid og ressurser på dette.

Men du kan jo prøve.

Anonymkode: 8c1e9...805

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Generelt spørsmål her; Det er en innbygger i byen der jeg bor (ikke så altfor stor by) som alltids tar seg til rette og dobbeltparkerer eller til og med firedobbeltparkerer i feltene (!) Jeg tok bilde av dette her om dagen med synlige skilt på bilen osv... Jeg lurte på; burde jeg sende disse bildene til politiet så tar de seg en prat med vedkommende? Evt. hvor skal de sendes inn? :O 

Anonymkode: df5be...082

Du kan tipse bymiljøetaten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en sak her i bygda der folk parkerer i kryss mellom europavei og fylkesvei. Altså på veien. Til og med da sier politiet at de er for langt unna, har ikke ressurser, kunne ikke brytt seg mindre osv. Med fjernpolitireformen blir det i hvert fall ikke noe av.

Så det de verste av oss gjør er å skrape opp bilene som står der. Blir jo, etter hvert, mindre parkeringer midt i veien, men selvjustis fremfor politi er en kjip utvei.

Anonymkode: 12ff0...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parker inne bilen. Meg og en nabo hadde en deal med at vi skviste oss inn ved siden av biler som tok opp flere plasser. De slutter som regel når de har entret bilen gjennom bagasjerommet et par ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville gjort det. 
Hadde en gang noen sperre inne meg og søster min utfor en butikk. Vi hadde parkert i... la meg vise en illustrasjon.
Alle de folkene gjorde at vi satt fast i en time. -___-
Av en eller annen grunn parkerte de der man skulle kjøre. Frekke **********
Skulle tatt bilde og sent politiet på dem. Ville garantert fått en kraftig bot. -__-
Vi kunne kjøre fordi de som var parkert foran oss heldigvis kom rasker ut en de som hadde feilparkert.
Så send det til politiet. Hensynsløse ****** fortjener det.

Feilparkering.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke begynn å ripe opp biler eller driv selvjustis. Ta med deg et kritt neste gang du ser det og gjør som han her: Kanskje det hjelper? 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...