AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #1 Skrevet 25. juni 2017 Jeg er en mamma med 3 herlige barn som skal på camping-tur i Norge , mine er ikke av de aller minste, men alderen strekker seg fra 9 til 14 år. Vi bor i området rundt Trondheim , og skal kjøre sørover, å skal iløpet av turen innom Kristiansand dyrepark og Bø sommerland. Vi skal ligge i telt . Så jeg lurte på om det er flere som skal på "BILFERIE" i norge , og om det er noen campingplasser som folk kan anbefale . Jeg har noen kriterier eller forhåpninger om plassene . Men dere kan godt anbefale andre også.For de med små barn, eller voksne som skal på tur alene . Så håper jeg at dere kan hjelpe meg Og at vi kan hjelpe hverandre Her er min liste ; *Badebasseng med eller uten rutsjebane *Strand med eller uten trø-båtutleie *Mulighet til å låne kjøkken *Lekeplass *Utleie av trø-biler *Klatre leker *Butikk i nærheten Anonymkode: 91944...0e0
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #2 Skrevet 26. juni 2017 Jeg er fra Arendal og anbefaler "selvfølgelig" denne byen. På Hove camping er det både strand, klatrepark,kafé, idrettsanlegg med fotballbane,lekeplass osv. Her kan man låne dusj og vaskemaskin/tørketrommel mot ekstra tillegg. Tror det koster 200kr PR.døgn for 4 personer og en bil og 50krekstra PR pers om dere er fler. Dette ligger ca 1 tine unna dyreparken i Kristiansand. Moysand er en campingplass jeg selv har vokst opp på,selv om jeg har bodd i nærheten. Det ligger ca 30 min fra dyreparken. Her er døgnprisen dyrere (tror det er i underkant av 400) men her får du blant annet dusj og litt strøm inkludert. Moysand er fem stjernes campingplass og har også masse aktiviteter å by på som yoga på stranda, filmkvelder, strand, lekeplass osv Anonymkode: 7e594...0e9 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #3 Skrevet 26. juni 2017 http://oddanesand.no/ Anonymkode: 64e05...4cb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå