AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #1 Skrevet 25. juni 2017 Når man konkurrerer med andre som har med seg positive erfaringer fra tidligere? La oss si at folk som gjorde det bra på skole, var ønsket av andre og alltid vært likt, sett og beundret av andre? Disse er gjerne de som får seg de beste jobbene og ikke blir gående arb.ledig. så har vi meg, som har slitt med nettopp dette. Har alltid vært stille og tilbaketrukket. Klarer ikke å slippe meg helt løs selv om jeg vil. Hva i helvete er det inni kroppen jeg ikke klarer å kjempe imot? Så irriterende. hva om jeg f,eks vil ha samme jobbe som Cathrine, men hun har langt mer erfaring og har med seg masse positive erfaringer fra det sosiale, hvordan er det da mulig for meg som allerede sliter å egentlig komme meg opp? Cathrine har kanskje en underbevissthet som sier at hun er noe verdt og at hun er fornøyd med livet. Så har vi meg som er mer tilbaketrukket og "kjedelig". Kan jeg egentlig like gjerne gi opp? Anonymkode: 751d5...779 1
doremifa Skrevet 11. august 2017 #2 Skrevet 11. august 2017 Fatt mot ! https://www.nrk.no/livsstil/jobbene-for-de-innadvendte-1.11830379
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå