AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #1 Skrevet 25. juni 2017 Hei. Jeg har operert mandelene mine for to uker siden. Og jeg går fortsatt på smertestillende. Ca to om dagen. Kanskje 3. Kommer Ann på. Men lurer på hvor lenge dere som har vært igjennom det. Har holdt på med smertestillende ? Og jeg sliter en del med å få i meg nok mat. Jeg blir sliten av å spise mat og av og til ikke så lett. Har allerede gått ned 4 kg som følge av at jeg ikke har spist så mye de siste ukene. Noen andre som har følt på det samme etter en mandel operasjon ? At man sliter med å spise ? Håper noen har erfaringer for spørsmålene mine Anonymkode: 72141...745
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #2 Skrevet 25. juni 2017 Kontakt enten fastlegen eller lege der du ble operert. Anonymkode: 0bccb...29d
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #3 Skrevet 25. juni 2017 Jeg hadde det sånn det bedrer seg hvert øyeblikk. Gikk vel nesten 3 uker før jeg begynte å føle at jeg trengte mindre smertestillende. Er du bekymret så ta kontakt med legen Anonymkode: f1684...cf1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå