Gå til innhold

Spørsmåø til damer:


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen tenker litt på partneren sin og ikke bare seg selv :)

Ikke noe som tenner meg personlig nei, men hvis partneren hadde vært veldig lysten på det ville jeg vurdert det.

Anonymkode: 9c52f...2fe

Ja, jeg er virkelig en kjempeegoist som ikke vil ræv****mannen min med en dildo påmontert et belte. Jeg strekker meg lengre en langt seksuellt, men dette med dominas er utelukket. En mann som vil "tatt" eller dominert er inke sammen med en som meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

43 minutter siden, Perle skrev:

En mann som vil "tatt" eller dominert er inke sammen med en som meg.

Jo, det kan godt hende. Selv den mest tilsynelatende dominante alfamannen utad kan nok ha sine hemmelige fetisjer ;) 

Anonymkode: 9c52f...2fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantaserer så sykt mye om å kunne ta en mann med strapon. :hjerte: Menn sine rumpehull er det vakreste Gud har skapt. 

Anonymkode: f28bf...75d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det kan godt hende. Selv den mest tilsynelatende dominante alfamannen utad kan nok ha sine hemmelige fetisjer ;) 

Anonymkode: 9c52f...2fe

Jeg begriper hvorfor du kverulerer. Nei min mann vil ikke bli tatt bak. Det vet jeg med 100 sikkerhet. 

Jeg er ikke opptatt alfa-alfa menn, badboy's eller machomen. Jeg er vil bare ha en som dominerer meg seksuelt. Det samme gjelder om jeg hadde vært med en kvinne. Jeg er sub og gidder ikke å gjøre noe som avtenner meg. 

Vil de bli dominert må finne noen andre enn meg.

Endret av Perle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Er jeg sammen seksuelt med en mann så er det fordi jeg selv ønsker å bli tatt og/eller være underdanig. Hadde vi snakket godt nok sammen om det så kan det være jeg hadde prøvd å være den dominante en og annen gang for å glede ham, men da på andre måter enn ved omvendt penetrering med strap-on. Jeg er underdanig i seksuelle settinger og har bare ikke noe ønske om å "ta" den andre. Heller ikke sammen med kvinner. Hadde jeg måttet velge så hadde jeg heller brukt strap-on på en annen kvinne fordi den dynamikken likevel blir litt mer naturlig for akkurat meg.

Har inten problem med at mange kvinner (og menn) liker dette. Så lenge det er frivillig, føles godt, og ingen kommer til skade, så kjør på.

Anonymkode: a1718...4c3

Så om en Dominant hadde beordret deg til å knulle ham bak, fordi han vet hvor sterke orgasmer det gir ham, så hadde du nektet, fordi du ser på det som dominerende? 

Altså jeg spør fordi jeg er nysgjerrig, som underdanig selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
På 25.6.2017 den 23.03, SlemUlv skrev:

Så om en Dominant hadde beordret deg til å knulle ham bak, fordi han vet hvor sterke orgasmer det gir ham, så hadde du nektet, fordi du ser på det som dominerende? 

Altså jeg spør fordi jeg er nysgjerrig, som underdanig selv. 

Det er mange som sier sier de er underdanige, men så vil de likevel bestemme! 

Anonymkode: 20dce...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.6.2017 den 21.34, AnonymBruker skrev:

Fantaserer så sykt mye om å kunne ta en mann med strapon. :hjerte: Menn sine rumpehull er det vakreste Gud har skapt. 

Anonymkode: f28bf...75d

Æsj

Anonymkode: a35a0...5a5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aldri. Dessverre så blir det turn off for meg. Men folk er forskjellige :)

Anonymkode: 8eeb1...e7b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange som sier sier de er underdanige, men så vil de likevel bestemme! 

Anonymkode: 20dce...294

Hvordan svarte det på spørsmålet mitt? 
Og hva bestemte den underdanige, i den settingen jeg beskrev? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, dessverre, det frister ikke. Jeg tenner ikke på analsex i noen form. Strap-on på en dame derimot, yes!

Anonymkode: fbece...15a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis samboer hadde ønsket dette hadde jeg selvfølgelig gjort det

Anonymkode: b4f78...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri gjort det på eget initiativ. Det interesserer meg ikke i det hele tatt, men skulle han ønske det, så ville jeg gått med på det for å glede ham. 

Anonymkode: 6e091...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det hadde jeg gjort, og har jeg gjort. Har strap-on liggende i nattbordskuffa, men den er sjelden i bruk. Men hvis/når sambo ønsker tas den fram, og det tenner meg å bruke den. Aner ikke hvorfor, det er jo ikke så veldig naturlig bevegelse for meg som dame, men jeg blir iallefall kåt av det.. 

Anonymkode: 47e3a...44e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om min elskede hadde ønsket det,tror keg at jeg måtte ha gått noen runder med meg selv. Usikker på om jeg kunne ha akseptert det. I utgangspunktet alt for perverst for meg.🙈🙊😳

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.. Kunne godt ha gjort det med en jente, men aldri med en mann.. 

Anonymkode: 5227f...186

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...