Gå til innhold

Plastiske opperasjoner

Gjest anonym

Plastiske opperasjoner  

1. 1. Plastiske opperasjoner

• Har tatt.
      14
    • Har planer om å ta.
      11
    • Tør ikke eller har ikke råd.
      6
    • Uaktuelt.
      24

Anbefalte innlegg

Nei' date= jeg har ikke tatt noen plastiske operasjoner og så fremt jeg ikke havner i en bilulykke eller pga sykdom ender opp med en eller annen misdannelse kommer jeg heller ikke til å ta noen heller. Jeg synes faktisk det er litt synd at folk må endre på sitt ytre for å få et bedre indre.

Enig med Arkana. Hadde jeg hatt en nese som var usedvanlig svær, ekstremt forskjellig størrelse på puppene eller noe i den duren, hadde jeg kanskje vurdert det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Sexy*Cat*

Det er ikke noe galt i plastiske operasjoner. Hvis man føler seg bedre med dette, så burde dette være helt okey.

Nå er det en del eldre og gammeldagse damer her inne, som tenker litt "steinaldersk" og som mener at; nei huff og fy, dette er ikke bra!

Og det blir bare morsomt å se på.

Allikevel kommer aldri jeg til å ta det. Er helt fin jeg, og det vil jeg fortsette å være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en del eldre og gammeldagse damer her inne, som tenker litt "steinaldersk" og som mener at; nei huff og fy, dette er ikke bra!

Og det blir bare morsomt å se på.

Vel, dersom det var meg du hintet til er jeg faktisk ikke mer enn 18 år. Tror ikke det er alder det kommer an på her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Nei det har jeg ikke. Men ser ikke noe i veien med det, og skal ikke se bort i fra at jeg kommer til å fikse på ting når det begynner å henge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 40 og ferdig?

Morsomt å se holdningene til hvordan man er som 40-åring. Da virker det som at alt bare henger og at man må finne seg i det fordi man er gammel.

Jeg er 42 og det er ikke stort som henger her, men med alderen så vet jeg hengende øyelokk blir et problem i familien min, og det er ikke kun snakk om kosmetiske problemer, men også problemer med å se og holde øynene åpne.

Hvis noe gir meg kroppslige plager så ønsker jeg å få gjort noe med det, men skulle maven min ese ut så gjør jeg heller noe med det selv enn å ta en operasjon. Men jeg har full forståelse for de som gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig jeg kommer til å fikse litt på nesen. Jeg har brukket den ved et par anledninger, noe som gjør at jeg har en tendens til å snorke litt etter å ha vært på byen. Vet ikke helt om det kvalifiserer som plastisk kirurgi, men stemte at jeg har planer om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal legge inn silikon før juni, står på venteliste, får dekket det av det offentlige. Har fysiske og psykiske problemer med dem, hadde jeg ikke hatt det, hadde jeg nok ikke vurdert det engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seleena

Hadde eg vore utsatt for ei ulykke e.l som gjorde at fjeset eller delar på kroppen ikkje såg bra ut/normalt ut, så hadde eg nok vurdert det ja!

Men er heldigvis fornøyd med slik eg ser ut. Kunne heller tenkt meg å pynte litt på det som er der med foreks litt bleiking av tenner og hudbehandling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plastica

Ja, jeg tok min første operasjon som 19-åring. Ikke angret enda i hvert fall.

Jeg har mange ting jeg gjerne skulle fikset på jeg. For det første vet jeg hva jeg går til, hvilke risikoer som finnes og hvordan jeg skal forberede meg.

Hadde nok aldri blitt en kandidat for ekstrem forvandling. (Til tross for at de fleste der slett ikke så så ille ut. Bli-ny-dag hadde nok holdt for de fleste der.)

Enig i at de som har fysiske plager eller har vært i ulykker skal få fikset på det. Og da helst med statlig støtte. Så kan andre, som meg, som ser forholdsvis normal ut, betale det selv.

Det er mitt liv. Skulle gjerne ha bleket tennene, tatt silikon, løfta rompa, fikset nesa, fettsugd lårene osv. Men en del av det er latskap, og en annen del er at jeg ikke har økonomi som tillater slike innhugg.

Det er en privatsak om folk vil forandre på deler av utseende sitt. Jeg har planer om flere ting, men har ikke mulighet akkurat nå. Men jeg vil ikke gjøre det for andre, jeg vil gjøre det for meg selv!

Jeg er en normal jente, aldri vært overvektig, aldri vært utsatt for ulykker, ikke født med defekter, har ingen fysiske plager som følge av utseende mitt. Jeg er smart og har toppkarakterer. Jeg er blond og har tatt en PO, men jeg er ikke uintelligent av den grunn.

Ja, det er synd det finnes mennesker som plages så mye med sitt utseende at de er villige til å gjøre hva som helst for å endre det, og slett ikke klarer å ha et realistisk syn på begrensninger. (Skrekkeksempelet er vel Michael Jackson.)

Jeg er et menneske jeg også. Og jeg er heldig som lever i en tid hvor det faktisk er mulig å endre på utseende sitt ved hjelp av kirurgien. Hadde det vært slike muligheter for 200 år siden, hadde det nok vært noen kvinner som hadde fettsugd både her og der for å komme inn i korsettene sine.

God kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

hadde jeg hatt råd, hadde jeg fettsugd hake og mage med ei gang! Jeg kan like gjerne innrømme det, for dette er noe jeg er veldig misfornøyd med!

Noen som vet hva en hakefettsuging vil ligge på? Jeg spurte en klinikk via mail for evigheter siden, men fikk aldri svar!:(

Og hva er bukplast....tingen(husker ikke hva det ble kalt) som alle snakker om? aldri hørt om før, og er veldig nysgjerrig av meg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er bukplast....tingen(husker ikke hva det ble kalt) som alle snakker om? aldri hørt om før, og er veldig nysgjerrig av meg :roll:

Bukplastikk er når en fjerner overflødig hud på magen. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...