Gå til innhold

Plastiske opperasjoner

Gjest anonym

Plastiske opperasjoner  

1. 1. Plastiske opperasjoner

• Har tatt.
      14
    • Har planer om å ta.
      11
    • Tør ikke eller har ikke råd.
      6
    • Uaktuelt.
      24

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg synes det virker som om utrolig mange her på forumet har tatt eller har planer om plastiske opperasjoner. Derfor spør jeg; har du tatt plastisk opperasjon?, om ikke, har du planer om å gjøre det?, tør du ikke eller har ikke råd?, er det uaktuelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg har ikke tatt noen plastiske operasjoner og så fremt jeg ikke havner i en bilulykke eller pga sykdom ender opp med en eller annen misdannelse kommer jeg heller ikke til å ta noen heller. Jeg synes faktisk det er litt synd at folk må endre på sitt ytre for å få et bedre indre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt både brystreduksjon og full bukplastikk og begge deler var dekket av det offentlige. Hadde for meg lite å gjøre med det ytre,snarere tvert imot det FYSISKE. Naturligvis hjalp det da litt på det indre og....

Mener naturligvis at det må være opp til enhverhva de ønsker å gjøre,så lenge det er innen rimelighetens grenser mht alder osv,vekt og realistiske ønsker og krav.

Dersom jeg ike hadde fått dekket mine operasjoner er jeg redd jeg hadde tatt privatlån for å finansiere det,da det var et meget stort problem for meg.

Gudskjelov slapp jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt brystreduksjon. Det pga. mye ubehag, rygg og nakkesmerter, vondt i hodet og dårlig søvn. Pga. operasjonen har jeg fått et nytt liv. Men jeg hadde aldri tatt en plastisk operasjon av reint kosmetiske grunner. Men jeg mener at folk må få råde over sin egen kropp, men at alle som tar en plastikkoperasjon bør være i kontakt med en psykolog som tilhører klinikken, slik at det er visshet om at pasientens psykiske helse er ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_

Har aldri tatt, og i den nærmeste fremtid kommer jeg nok ikke til å ta det heller.

Men blir brystene mindre og veldig slappe etter en fødsel så skal man ikke se bort i fra at jeg kommer til å fikse på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du glemte ett alternativ;

"Jeg vurderer det....."

Det er i alle fall min status etter to barnefødsler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt inn silikon i puppene! :kul: De var litt "tamme" etter to barnefødsler med påfølgende amming.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Anonymous

Vel, det er ting ved ansiktet mitt som jeg godt kunne tenke meg å endre på. Men jeg har ikke råd, og tør ikke. Dessuten har jeg en mistanke om at jeg uansett ville finne noe nytt å være misfornøyd med så snart det var rettet på. Og jeg er generelt svært skeptisk til slikt, ettersom enhver form for operasjon innebærer en risiko. Så jeg kommer nok til å fortsette å leve med bulkete nese, stygg munn og bollekinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri tatt noen plastiske operasjoner, og kommer heller ALDRI til å gjøre det. Er veldig i mot slike operasjoner (så lenge det ikke er snakk om sykdommer og dype skader), og jeg har heller mer tro på suksess gjennom å jobbe hardere med sitt indre. Det er jo i psyken problemet først og fremst ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Jeg har aldri tatt noen plastiske operasjoner' date=' og kommer heller ALDRI til å gjøre det. Er veldig i mot slike operasjoner (så lenge det ikke er snakk om sykdommer og dype skader), og jeg har heller mer tro på suksess gjennom å jobbe hardere med sitt indre. Det er jo i psyken problemet først og fremst ligger.[/quote']

:Nikke: Veldig enig med Tusseline.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg har aldri tatt noen plastiske operasjoner' date=' og kommer heller ALDRI til å gjøre det. Er veldig i mot slike operasjoner (så lenge det ikke er snakk om sykdommer og dype skader), og jeg har heller mer tro på suksess gjennom å jobbe hardere med sitt indre. Det er jo i psyken problemet først og fremst ligger.[/quote']

Jo på en måte så er jeg enig. Men hva er egentlig forskjellen på å farge håret, ta permanent og ha tannregulering kontra plastiske opperasjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...