pepsimaxtakk Skrevet 28. juni 2017 #21 Del Skrevet 28. juni 2017 Her går lørdagskosen ofte i pepsi max, bær og läkerol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 30. juni 2017 Forfatter #22 Del Skrevet 30. juni 2017 I dag har jeg sjokolade og jordbær lakris 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 30. juni 2017 #23 Del Skrevet 30. juni 2017 I dag har jeg Lion og cola zero. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 30. juni 2017 #24 Del Skrevet 30. juni 2017 I dag har jeg en stor Cola og blåbær Pizza til middag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 30. juni 2017 #25 Del Skrevet 30. juni 2017 Vi har spist pulled chicken nachos med rømmedressing, guacamole og pico de gallo. Nå er ungene straks i seng og vi voksne drar fram kald brus og godteri/snacks (i dag er det Totenflak med salt og forskjellig sjokolade). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 30. juni 2017 #26 Del Skrevet 30. juni 2017 Pepsi Max Hver lørdag spiser jeg sjokolade , og noen ganger potetgull. Imorgen må jeg kjøpe melkesjokolade med smil. Har tenkt på den hele uken nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2017 #27 Del Skrevet 1. juli 2017 Er det utbredt at voksne framdeles spiser lørdagsgodt, altså? Vi spiser god middag med vin til på lørdagene, med dessert, gjerne forrett også om det passer sånn. Så det blir vel lørdagsgodtet her i huset. Snop i tillegg hadde jeg ikke hatt appetitt til (eller lyst på). Anonymkode: 505fa...ec9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 1. juli 2017 #28 Del Skrevet 1. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det utbredt at voksne framdeles spiser lørdagsgodt, altså? Vi spiser god middag med vin til på lørdagene, med dessert, gjerne forrett også om det passer sånn. Så det blir vel lørdagsgodtet her i huset. Snop i tillegg hadde jeg ikke hatt appetitt til (eller lyst på). Anonymkode: 505fa...ec9 De aller fleste jeg kjenner spiser en eller annen type godteri på lørdager, men det er vel uansett helt uvesentlig om det er vanlig eller ikke. Man spiser det man har lyst på. Det er forøvrig ingen motsetning mellom å spise god middag med flere retter og godteri senere på kvelden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2017 #29 Del Skrevet 2. juli 2017 19 timer siden, Arkana skrev: De aller fleste jeg kjenner spiser en eller annen type godteri på lørdager, men det er vel uansett helt uvesentlig om det er vanlig eller ikke. Man spiser det man har lyst på. Det er forøvrig ingen motsetning mellom å spise god middag med flere retter og godteri senere på kvelden. Uvesentlig på hvilken måte? Jeg bare lurte, jeg, det var en ukjent vane for min del. Anonymkode: 505fa...ec9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi680 Skrevet 2. juli 2017 #30 Del Skrevet 2. juli 2017 Igår ble det grilling. Pølser og lomper, potetsalat og marinert biff. Salat til. Brusdrikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerrMann Skrevet 2. juli 2017 #31 Del Skrevet 2. juli 2017 Øl i forksjellige varianter, en halv toppris, en halv peanuttkubbe, en halv pose ostepopp, litt Maarud salt og pepper potetgull og snus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chupachupa Skrevet 2. juli 2017 #32 Del Skrevet 2. juli 2017 Wasa kanel (knekkebrød) med philadelphia-ost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 21. juli 2017 #33 Del Skrevet 21. juli 2017 Maarud paprika chips og Snickers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #34 Del Skrevet 21. juli 2017 På 2.7.2017 den 10.28, AnonymBruker skrev: Uvesentlig på hvilken måte? Jeg bare lurte, jeg, det var en ukjent vane for min del. Anonymkode: 505fa...ec9 Ja, hvis du bor under en stein. Hvis du ikke har noe helgekos ser jeg egentlig ikke hvorfor du svarer i denne tråden. Melon og spekeskinke, og litt chips når temperaturen senker seg. Anonymkode: 1c35e...502 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #35 Del Skrevet 21. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, hvis du bor under en stein. Hvis du ikke har noe helgekos ser jeg egentlig ikke hvorfor du svarer i denne tråden. Melon og spekeskinke, og litt chips når temperaturen senker seg. Anonymkode: 1c35e...502 Joda! Min helgekos er gode middager med dessert, og gode viner. Ikke industrielt snop. Jeg er over 14, på en måte. Anonymkode: 505fa...ec9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 21. juli 2017 #36 Del Skrevet 21. juli 2017 Jeg skjønner at du er ute etter å føle deg bedre enn andre. Lykke til med det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calavi Skrevet 21. juli 2017 #37 Del Skrevet 21. juli 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Joda! Min helgekos er gode middager med dessert, og gode viner. Ikke industrielt snop. Jeg er over 14, på en måte. Anonymkode: 505fa...ec9 Det er jo ikke slik at man slutter å spise godteri når man står til konfirmasjon akkurat.. Flott at din helgkos er god mat og vin, men det finnes flust av oss som foretrekker e-stoff i grelle farger -og koser oss med det. Og jeg har passert 25, og kommer nok ikke til å slutte med det første heller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #38 Del Skrevet 22. juli 2017 Jeg skeier ut ca. 1 gang i måneden-første mensdag Da kan jeg spise helt insane mengder mat, det er skummelt for jeg har ikke metthetsfølelse eller kvalme. Men det er bare en gang i måneden, så det går fint Skeiet ut i går: 1 hel liten pizza, 1 melkesjokolade og en boks Ben&Jerrys med cookie dough + to pin ups. Anonymkode: 909c4...ccc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #39 Del Skrevet 22. juli 2017 Jeg hat japp og salt potetgull. Og vann. Anonymkode: e2a31...5e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #40 Del Skrevet 22. juli 2017 Hjemmelaget tzatziki og focaccia Anonymkode: fe983...ef9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå