Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min har endelig blitt erklært frisk fra kreft og jeg har fått klarsignal av legen hans til at vi endelig kan dra på en sydenferie. Han fikk vite at han hadde kreft for 3 år siden, bare 1 måned etter jeg møtte han. 
Vi ønsker å dra på en sydenferie til et land vi både kan se noe kult/fint/spesielt men også steke oss på en solseng ved stranda. 
Vi har desverre ikke mye penger, og har ikke foreldre som kan hjelpe oss, så det må være et relativt billig land, med billig mat og shopping. 

Hvor kan man finne det? hvilke land og byer? Vi tenker rundt 7000 pr pers inkludert mat for 1-1/2 uke

Anonymkode: 9008b...8fa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alcudia. Typiske charterhoteller langs stranda og en busstur unna er Palma med katedral og shopping.

Anonymkode: 0f11c...863

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Barcelona har vel både strand og by. 

Ellers var jeg i Varna, Bulgaria i fjor. Fløy ned med Norwegian, fant et billig men bra hotell. Der spiste vi kjempe bra mat (sjekket tripadvisor) billig, det var litt by å gå rundt i og det var lang strand. Veldig deilig. Prisnivået er jo en brøkdel av Norge. 

Man kan få billigturer til Hellas feks. Kreta er fint , dog veldig turistifisert. God mat, sol, koselige byer (chania, rethymnon)..

Anonymkode: dce62...82b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kroatia er fint, og rimelige priser!

Anonymkode: 66188...d1f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan få alt du ønsker deg i alle vanlige ferieland i Europa. Jeg ville sjekket litt på reisebyråene sine sider (ving, apollo) og sett hva som var billigst. Ellers kan du sjekke flybilletter på sas og norwegian. Kreta er for eksempel veldig fint, men flybillettene er kjempedyre i forhold til flere andre reisemål. Hva med Spania på fastlandet? Det er mange steder i nærheten av Malaga med fine strender osv, og flybilletter er som regel ganske rimelig

Anonymkode: 3cd04...2b4

Skrevet

Barcelona har både strand og by! Nydelig by iallfall. Resten av Spania opplever jeg som veldig skittent, da tenker jeg på feks Gran Canaria, Tenerife og slikt. 

Ellers er Kreta fint, men det blir fort dyrt med fly med mindre dere finner dere noe billig. Hellas generelt er nydelig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...