AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #1 Skrevet 24. juni 2017 Jeg har egentlig alltid mislikt meg selv, men det blir bare værre og værre og jeg tror jeg nå står midt i en identitetskrise. Selvfølelsen og selvtilliten er helt fraværende, jeg skjønner ikke hvem jeg er, hva jeg vil, jeg sliter med å finne en mening med livet. ingen er avhengig av meg, altså jeg har ingen å leve for. Jeg liker ikke verken utsende eller personlighet, selvom jeg ser at jeg er en helt normal person. Er det vanlig å få slike kriser i livet? Hvor man på et vis må finne seg selv og meningen med livet? Skal man finne ut av dette selv, eller få hjelp? Har noen erfaringer? Anonymkode: 92851...89d
doremifa Skrevet 11. august 2017 #2 Skrevet 11. august 2017 Tror ikke dette er så uvanlig. Ingen andre enn deg kan finne ut av hvilken vei du skal gå nå, kanskje må du bare prøve noe, hvis du selv ikke vet det. Hvis du finner mening i, og får bedre selvfølelse av å bety noe for andre mennesker, kan du f.eks. se deg om etter nye muligheter for dette. Hvis du driver regelmessig med fysisk aktivitet hjelper dette oftest på både p utseende og stemningsleiet med det resultatet at det bedrer selvfølelsen. Kanskje har du også nytte av å snakke med en psykolog eller lignende, men jeg kan ikke love det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå