Gå til innhold

Liker du å bli tatt hardt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Holdt i håret, styrt BJ, munnknullet, klaps på rumpa, lagt på magen og bli tatt skikkelig?

Er det noe som tenner? 😊

Anonymkode: bb680...ae2

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo hardere jo bedre ;)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det ville jeg ikke likt.

Anonymkode: 79417...80b

• Liker 2
Skrevet

Ja!!!!! 

Slå meg, kast meg rundt, kontroller meg, befør meg, knull meg, bind meg, kvel meg, kyss meg, elsk meg, bruk meg, begjær meg... Gi meg ALT!!! 

• Liker 4
Skrevet

Nei. Bare tanken gjør meg grinete. Men kunne godt tenkt meg å ta noen hardt. 

Jeg vil være sjefen!!

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker hard sex, men uten kveling og dask og alt det der :)

AnonymBruker
Skrevet

Nei !!! Hvertfall IKKE styrt bj /munnknulling. Se for deg selv da at noen tvang noe nedi drøvelen på deg som både smakte og lukta vondt. Du syns det er så ubehagelig at du brekker deg bare av å få tannbørsten litt for langt inn på tunga så du kan jo prøve å la noen andre styre presset og dybden å se, eller be noen kjøre en dildo med i halsen på deg. 

Det er det mest respektløse og jævligste man kan gjøre mot en dame. Forvent spy utover kuken eller traumatisert jente som aldri vil ha noe med deg å gjøre igjen om du gjør det der uten å avtale på forhånd! 

Anonymkode: b01e6...39c

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ja til alt bortsett fra å bli knullet i munnen. Når det gjelder blowjob så ønsker jeg å ha kontroll selv sånn at jeg ikke plutselig spyr. 

Anonymkode: 32773...b75

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Holdt i håret, styrt BJ, munnknullet, klaps på rumpa, lagt på magen og bli tatt skikkelig?

Er det noe som tenner? 😊

Anonymkode: bb680...ae2

JA.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Elsker å bli tatt hardt så lenge han holder hendene (og penis) unna ansikt, hode, og nakke. Å ellers bli løftet opp og plassert slik han finner det for godt, samt å bli holdt fast mens han knuller, er bare opphissende.

Anonymkode: 94c3b...d81

AnonymBruker
Skrevet

Liker at han holder hardt i meg, men ikke dasking og lugging.

Anonymkode: b61f9...898

AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: 47cf6...87f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei !!! Hvertfall IKKE styrt bj /munnknulling. Se for deg selv da at noen tvang noe nedi drøvelen på deg som både smakte og lukta vondt. Du syns det er så ubehagelig at du brekker deg bare av å få tannbørsten litt for langt inn på tunga så du kan jo prøve å la noen andre styre presset og dybden å se, eller be noen kjøre en dildo med i halsen på deg. 

Det er det mest respektløse og jævligste man kan gjøre mot en dame. Forvent spy utover kuken eller traumatisert jente som aldri vil ha noe med deg å gjøre igjen om du gjør det der uten å avtale på forhånd! 

Anonymkode: b01e6...39c

Det er kun respektløst om man ikke ønsker det, vi diskuterer ikke voldtekt her.

Anonymkode: fadfb...90d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Liker det meste, men ikke regelrett munnknulling med deepthroat. Jeg liker å ta imot og bli holdt rundt hals/dratt i håret, men dyptgående ting må jeg styre selv.

Liker ikke å bli slått heller, men lagt ned på magen og tatt: :hjerte: 

Anonymkode: c9aa9...2b9

Skrevet

Jepp. Bdsm tilhenger her så gjerne mer enn bare skrevet og. 

Skrevet

Liker å styre BJ selv og at han holder seg unna håret mitt, ellers; ja. Spanking liker jeg til en viss grad. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, liker det soft, men liker å ta noen hardt 🤙

Anonymkode: 2c1ed...042

AnonymBruker
Skrevet

Liker alt det der, men ikke hele tiden og hver gang.

Anonymkode: 559d8...297

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En gang innimellom er det herlig, men ikke hver gang.

Anonymkode: 2aaeb...439

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...