AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #1 Skrevet 24. juni 2017 I dag er det akkurat ett år siden det ble slutt mellom meg og min x. Enda litt lenger siden sist vi hadde sex. Jeg har blitt utsatt for psykisk mishandling og overgrep i mange år, og har i ettertid slitt veldig med dette med seksualitet. Jeg klarer ikke tenke på å skulle ha sex uten å få angstfølelser i meg, jeg ser bort når det oppstår sex mellom noen på tv, absolutt all seksuell drift er skrudd av. Rører meg aldri selv, vil ikke ha sex noen gang føler jeg og jeg sliter veldig med tanken på nærhet uten sex også. Bare det å skulle ligge inntil noen føles helt uoverkommelig. Det er IKKE kjærlighetssorg. Det er mange år siden jeg sluttet å være glad i han. Jeg trodde jeg var glad i han, men jeg var bare avhengig og hadde en tilknytning til han. I tillegg til at jeg ikke turte å dra min vei. Vendte det andre kinnet til og fortrengte det meste av driten. Trenger vel ikke poengtere at jeg har vært alvorlig syk i etterkant av bruddet. Men det jeg lurer på er altså om noen har hatt det som meg? Ble det noen gang bedre? Gjorde du noe aktivt for at det skulle bli bedre eller lot du bare tiden gå? Fortalte du den evt. nye kjæresten om utfordringene rundt det og at det muligens kunne komme en reaksjon på det? Jeg føler meg helt traumatisert og ødelagt. Jeg har blitt anbefalt å anmelde han, men av hensyn til samarbeid om ungene så har jeg latt det være. Men jeg har egentlig lyst til å anmelde han. For å sende ut et tydelig signal til han om hva han har gjort mot meg, for å stå opp for meg selv for en gang skyld og opprette litt av egen integritet og selvrespekt igjen. Men, jeg lar det være. For barnas skyld. Like skadet forblir jeg dog, så jeg funderer på om det noen gang vil gå over. Jeg verken kan, vil eller klarer å ta tak i det nå, men her sitter jeg søvnløs på nattmorgenen og tenker litt på den dagen for akkurat ett år siden. Da det ble slutt. Den dagen tenker jeg på daglig, jeg får også ubehagelige følelser rundt seksualitet omtrent daglig. Jeg er glad i å flørte på byen, men jeg trekker meg unna med en gang det virker som om han vil noe annet enn å bare flørte og le litt. Anonymkode: ee702...cf5
AnonymBruker Skrevet 11. august 2017 #2 Skrevet 11. august 2017 Har opplevd noe lignende, og etter hvert blei det bedre. Snakket mye med ny kjæreste om dette, vi var "bare venner" i en periode før vi gikk videre. Tror det kan være lurt i slike tilfeller, så ikke vennen forventer seg for mye før du er klar for det. Men hvis tiden blir inne, kan det hjelpe mye for angsten å få motbetinget seksuallivet med opplevelser som er langt bedre. Anonymkode: 0f883...7d3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå