AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #1 Skrevet 24. juni 2017 Til dere som har hatt ekstrem candida!!! Er på kur nå og spiser vanlig mat men drikker mye vann og grapefruktjuice og spiser urtesalt og noe frukt og tar vitaminer og dusjer oftere. Olivenbladekstrakt er for sterkt for meg...så nå skal jeg være i solen og trene i tillegg til nevnte ting. Men- det jeg lurer på er om når ekstrem kløe over hele huden på slimhinner i øyne etc begynner å gå over? Kanskje om 5-6 mnd? At jeg kan få normal helse? Er trening og badstu aller mest effektvt kanskje? Anonymkode: 1ae12...318
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #3 Skrevet 24. juni 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Til dere som har hatt ekstrem candida!!! Er på kur nå og spiser vanlig mat men drikker mye vann og grapefruktjuice og spiser urtesalt og noe frukt og tar vitaminer og dusjer oftere. Olivenbladekstrakt er for sterkt for meg...så nå skal jeg være i solen og trene i tillegg til nevnte ting. Men- det jeg lurer på er om når ekstrem kløe over hele huden på slimhinner i øyne etc begynner å gå over? Kanskje om 5-6 mnd? At jeg kan få normal helse? Er trening og badstu aller mest effektvt kanskje? Anonymkode: 1ae12...318 Har du AIDS siden du hevder å ha ekstrem Candida? Det er nemlig bare mennesker med alvorlige imunsviktsykdommer som har alvorlig candida. Hvem har diagnostisert deg og laget dette angivelige "behandlingsregime" for deg? De som har diagnostisert deg og følger deg opp bør svare deg på spørsmålene dine, hva sier de om saken? Anonymkode: ac0c1...291 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #4 Skrevet 24. juni 2017 Jeg fikk først beskjed hos tannlegen, men visste litt om det fordi jeg jobbet med urter og ernæringsprodukter. Anonymkode: 1ae12...318
LISJ Skrevet 24. juni 2017 #5 Skrevet 24. juni 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du AIDS siden du hevder å ha ekstrem Candida? Det er nemlig bare mennesker med alvorlige imunsviktsykdommer som har alvorlig candida. Hvem har diagnostisert deg og laget dette angivelige "behandlingsregime" for deg? De som har diagnostisert deg og følger deg opp bør svare deg på spørsmålene dine, hva sier de om saken? Anonymkode: ac0c1...291 Forresten tar du HELT FEIL at kun mennesker med fremskreden immunsvikt har alvorlig candida. Røykere og alkoholikere har også det samt de med under og feilernæring og de som bruker mye legemidler og anyibiotika og narkotiske stoffer.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #7 Skrevet 24. juni 2017 6 timer siden, LISJ skrev: Forresten tar du HELT FEIL at kun mennesker med fremskreden immunsvikt har alvorlig candida. Røykere og alkoholikere har også det samt de med under og feilernæring og de som bruker mye legemidler og anyibiotika og narkotiske stoffer. Nei, det er kun ved alvorlig immunsvikt man ser systemisk candidainfeksjon. Alkoholisme og dårlig ernæring ka selvfølgelig føre til nedsatt immunterskel, men systemsik candida vil det neppe medføre. Hva tannlegen har sett, er nok en helt normal oral candidiasis (trøske), og så har ts spunnet videre i sitt hode. Dette skal behandles medikamentelt, og ikke med urter, vitaminer og ekstrakter. Særlig grapefruktjuice er uheldig, da det kan ødelegge effekten av soppdrepende medikamenter. Her bør en lege se nærmere på pasienten. Candida opptrer som oftest på hud og slimhinner, sjeldnere i munnen hos immunkompetente individer, og aldri som systemisk manifestasjon hos folk med normal immunfunksjon. Systemisk candidiasis gjør deg så syk at du blir hasteinnlagt, og ikke er i tvil om hvorvidt du skal kontakte lege eller ikke. Anonymkode: 6ba9b...15e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå