Gå til innhold

Vindtett ullundertøy


Hadena

Anbefalte innlegg

Godt mulig jeg poster på feil sted, men:

jeg er på jakt etter ullundertøy, eventuelt superundertøy eller annet tynt tøy som er vindtett. Det skal brukes under motorsykkelkjøring. For å få god nok fleksibilitet i albuene har de lagt inn "vanlig" stoff, så her blåser det inn. Det må derfor være langermet. Har hørt at det finnes noe slikt for sykkel og ekstremsport. Hvilke merker føres? Finner lite på Google og de hadde ingenting inne i de lokale sportsforretningene. Kan noen av dere hjelpe meg? 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen aning hvem som har. Men jeg ser ikke fordelen med dette da ullundertøy skal være luftig for å ha en varmende effekt. 

Men søk på Windstoper. Det er en patent som brukes på en del klær. 

Anonymkode: fe1b6...c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullundertøy innerst og noe vindtett utenpå er nok det beste. Og et lag utenpå der igjen som tåler juling om du sklir en tur på asfalten. 

Ellers må du se etter noe vindtett med ullfor., men det er nok ikke det enkleste å finne. 

Anonymkode: 2f19b...16c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Saturday, June 24, 2017 den 0.06, Hadena skrev:

Godt mulig jeg poster på feil sted, men:

jeg er på jakt etter ullundertøy, eventuelt superundertøy eller annet tynt tøy som er vindtett. Det skal brukes under motorsykkelkjøring. For å få god nok fleksibilitet i albuene har de lagt inn "vanlig" stoff, så her blåser det inn. Det må derfor være langermet. Har hørt at det finnes noe slikt for sykkel og ekstremsport. Hvilke merker føres? Finner lite på Google og de hadde ingenting inne i de lokale sportsforretningene. Kan noen av dere hjelpe meg? 😏

Ull er en fiber som uansetg behandling vil slippe luft/vind igjennom. Du må dermed bruke to produkert. Ull innerst og vindtett skallbekledning utenpå. 

Anonymkode: 350da...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...