Gå til innhold

Noe til å ha over...


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal også gifte meg i april og har heller ikke tenkt tanken på å skulle ha noe over skuldrene, men det er kanskje en god idé.... Jeg har nå kikket litt og i likhet med trådstarter synes jeg det er vanskelig å finne noe passende. Vintercapene er kjempefine, men blir kanskje litt i "vinterligste" laget for oss april-bruder, og chiffon-sjal litt for tynt.

Skal visst ikke være lett dette.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

har lurt på dette selv.. og om jeg trenger noe i d hele tatt. Vi gifter oss 25.juni.. vi gifter oss i bodø.(er derfra selv).. tror dere man trenger noe da?

til trådstarter: vil tro at et fint sjal er nok.. i bomull eller noe annet som varmer litt hvis dagen er kald..

Skrevet

Jeg har nå faktisk gått til innkjøp av et pent bomullssjal i offwhite som de ihvertfall har på Vero Moda i Oslo. Det kostet ikke mer en rundt hundrelappen og er helt enkelt pent og gir litt varme for en vårbrud hvert fall. :)

Skrevet

hva med et sjal?

å, der så jeg du hadde funnet et :)

Skrevet

Jeg hadde et offwhite ullsjal. Det var godt og varmt og hang pent utenpå kjolen. Jeg giftet meg i februar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...