tøydukke Anna Skrevet 10. januar 2005 #21 Skrevet 10. januar 2005 Jeg skal også gifte meg i april og har heller ikke tenkt tanken på å skulle ha noe over skuldrene, men det er kanskje en god idé.... Jeg har nå kikket litt og i likhet med trådstarter synes jeg det er vanskelig å finne noe passende. Vintercapene er kjempefine, men blir kanskje litt i "vinterligste" laget for oss april-bruder, og chiffon-sjal litt for tynt. Skal visst ikke være lett dette.
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #22 Skrevet 10. januar 2005 har lurt på dette selv.. og om jeg trenger noe i d hele tatt. Vi gifter oss 25.juni.. vi gifter oss i bodø.(er derfra selv).. tror dere man trenger noe da? til trådstarter: vil tro at et fint sjal er nok.. i bomull eller noe annet som varmer litt hvis dagen er kald..
tøydukke Anna Skrevet 18. januar 2005 #23 Skrevet 18. januar 2005 Jeg har nå faktisk gått til innkjøp av et pent bomullssjal i offwhite som de ihvertfall har på Vero Moda i Oslo. Det kostet ikke mer en rundt hundrelappen og er helt enkelt pent og gir litt varme for en vårbrud hvert fall.
Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2005 #24 Skrevet 18. januar 2005 hva med et sjal? å, der så jeg du hadde funnet et
Annie Skrevet 18. januar 2005 #25 Skrevet 18. januar 2005 Jeg hadde et offwhite ullsjal. Det var godt og varmt og hang pent utenpå kjolen. Jeg giftet meg i februar.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå