AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #41 Del Skrevet 23. juni 2017 På 23.6.2017 den 23.04, AnonymBruker skrev: Slo de hun ihjel i sin egen trappeoppgang? Herregud så sykt!! Anonymkode: 70dc9...1ef Ja, det var fullstendig random. Ei svensk jente på vei hjem Anonymkode: fc4a4...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 23. juni 2017 #42 Del Skrevet 23. juni 2017 Slosskamp på pub, voldelig kunde på pub, og innbrudd. De var ubrukelig alle gangene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #43 Del Skrevet 23. juni 2017 Ringt nødnummeret en gang. Var så stressa og utenfor at jeg ikke husket riktig, og endte hos brannvesenet og ikke politiet. Har lært at de alltid bare setter deg over til riktig nr. Det nektet de, og det ble mye knot før jeg klarte å ringe politiet. Var vel 13-14 år, og jeg og mine veninner ble dyttet rundt og truet av vennene til eksen min. De var rusa og vi var veldig redde.Var desverre i et skikkelig dårlig miljø den gang. Politiet kom, tok i mot forklaring og kjørte oss hjem. Har aldri sett mamma så stressa som da den bilen kom rullende opp gårdsplassen. De slapp meg bare av uten å snakke med mamma. I ettertid tenker jeg at det var litt rart med tanke på alderen min. Anonymkode: c9dcd...954 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #44 Del Skrevet 23. juni 2017 33 minutter siden, amativeReflection skrev: Slosskamp på pub, voldelig kunde på pub, og innbrudd. De var ubrukelig alle gangene. buhu Anonymkode: be472...d82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 23. juni 2017 #45 Del Skrevet 23. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: buhu Anonymkode: be472...d82 Synes du det er greit at politiet ikke ivaretar våre rettigheter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #46 Del Skrevet 23. juni 2017 Har ringt et par ganger da jeg har mistenkt promillekjøring. Begge gangene hadde jeg rett. Første gangen en innvandrer som kjørte til butikken for å kjøpe (mer) øl med hijab-kona si. Andre gangen en budbil-sjåfør, også innvandrer. Anonymkode: 0f7e2...0af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #47 Del Skrevet 23. juni 2017 3 minutter siden, amativeReflection skrev: Synes du det er greit at politiet ikke ivaretar våre rettigheter? Eneste jeg vet er at du klager på politiet, stort sett fordi du har et noe spesielt syn på staten. Men på hvilken måte ble ikke våre rettigheter ivaretatt? Anonymkode: be472...d82 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LISJ Skrevet 23. juni 2017 #48 Del Skrevet 23. juni 2017 Politiet er jo en vits i forhold til hvor få ekstremkriminelle som plager folk, driver personforfølgelse, lurer seg unna ansvar for vokdtekter etc... har ringt de flere ganger ang tips om forskjellig dritt ting....noen ganger for gøy i fylla tipper 5 ganger tilsammen. De har aldri kunnet hjelpe eller gjøre et minste snev fra eller til nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LISJ Skrevet 23. juni 2017 #49 Del Skrevet 23. juni 2017 * mange ekstremt kriminelle skulle det stå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #50 Del Skrevet 23. juni 2017 En nabo oppførte seg veldig truende overfor meg, politiet kunne ikke komme for de hadde to patruljer ute for ta en som hadde stjålet en Ipad det var viktigere! Ringte og en gang for en hund som var innelåst i en varm bil. Vinduet var litt oppe men bikkja gjødde som en gal. De kunne ikke sende noen akkurat da. Eieren kom etter 1/2 time og da fikk de høre det av meg, de var ganske slukøret. Ringte tilbake til politiet og sa jeg hadde ordna opp sjøl. Gikk bra med hunden. De hadde bilnr og skulle ta affære med eier i etterkant. Aner ikke hvordan det gikk. Anonymkode: 6be13...d22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #51 Del Skrevet 23. juni 2017 3 minutter siden, LISJ skrev: Politiet er jo en vits i forhold til hvor få ekstremkriminelle som plager folk, driver personforfølgelse, lurer seg unna ansvar for vokdtekter etc... har ringt de flere ganger ang tips om forskjellig dritt ting....noen ganger for gøy i fylla tipper 5 ganger tilsammen. De har aldri kunnet hjelpe eller gjøre et minste snev fra eller til nei. Kanskje fordi du snakket til dem på samme måten som du skriver i denne tråden. Anonymkode: a48d8...f5a 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #52 Del Skrevet 23. juni 2017 Har ringt politiet fem ganger. 1. Da samboeren min forsvant. Han hadde tatt bilen, og bare forsvunnet ut av landet for å ta livet sitt. 2. Da leietakeren i leiligheten over oss spilte så høy musikk at det føltes som lyden var inne i hodet mitt. Viste seg at de fant både narkotika og nakne menn som betalte for litt av hvert. Takk og lov at hun ble kastet ut. 3. Da jeg fant en bevisstløs mann liggende på gaten. Fikk beskjed om at det hadde hverken de eller sykebilen kapasitet til å hente, så endte med at jeg kjørte ham til sykehuset selv. 4. Da en fyr kjørte forbi meg i 130-140 på E6, med en hestetilhenger med to hester i. Så at han ble stoppet, og fikk en telefon med takk, da det viste seg at mannen var beruset. 5. Da noen tok fra meg vesken min med makt på toget, og jeg stod på togstasjonen kl. 01:30 uten hverken telefon, penger eller husnøkkel. Fikk låne telefon med ene konduktøren, og politiet kom, klipte i stykker sykkellåsen min, og kjørte meg hjem til en venninne. Anonymkode: 5da23...131 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Apistogramma Skrevet 23. juni 2017 #53 Del Skrevet 23. juni 2017 (endret) ... Endret 15. april 2018 av Apistogramma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 23. juni 2017 #54 Del Skrevet 23. juni 2017 Ringte nødnummeret en gang da jeg var på fest og en fyr ble helt vill og begynte å slåss med folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #55 Del Skrevet 23. juni 2017 Har ikke ringt nødnummeret, men ringte politistasjonen en gang fordi husvertene mine drev og truet med å komme og hive meg ut eller "holde tilbake utstyr" i huset, og sa de hadde ringt politiet fordi de forestilte seg at jeg hadde ødelagt vannpumpa som befant seg ca 100 meter fra huset i et eget pumpehus. Politiet sa "åja hun ja", og om jeg ikke bare kunne flytte? Jeg flytta faktisk for de folka var jo helt gale. Pumpa ble ødelagt to ganger, og naboen min sa at han trodde det lakk i pumpehuset og at det var grunnen. Når jeg sa det til dem klikket de, for naboen skulle jo ikke inn der! De hadde også lagt seg ut med naboen ved å grave ned septiken på hans eiendom, naboen hadde så leid gravemaskin og gravd oppigjen hele dritten Herregud for noen mennesker....mye innavl på vestlandet. Anonymkode: e1be2...5b0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L'amie Skrevet 23. juni 2017 #56 Del Skrevet 23. juni 2017 Et par ganger på grunn av døde dyr liggende midt i veien, og en gang fordi brannalarmen på en gård ulte midt på natta. Jeg så ikke tegn til dyr på gården, og heller ikke ild, men det kunne ha vært dyr inne i fjøset. Jeg ville ikke gå inn i et ukjent fjøs sånn uten videre. Viste seg at alarmen ofte gikk av, og eierne var på ferie. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #57 Del Skrevet 23. juni 2017 Har ringt 112 en gang. Pga vi ble vitne til en motorsyklist som kjørte villmann og krasjet. Han omkom momentant 😞 Anonymkode: d7ade...f6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #58 Del Skrevet 24. juni 2017 Nei, men sikkert flere ganger jeg burde ha gjort det, når jeg tenker meg om etter å ha lest denne tråden... Blitt fotfulgt fra nattbussen og hjem til døra mi, overfalt, ranet, forsøkt voldtatt og deretter forfulgt av voldtektsmannen midt på natta. Mange år siden da, var ung og tenkte jeg ikke var verdt ressursene siden jeg burde skjønt å holde meg hjemme på kvelden/natta... Galt blir det uansett. Anonymkode: bd030...2e1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chubby Skrevet 24. juni 2017 #59 Del Skrevet 24. juni 2017 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tenkt en del på hva som skal til for at jeg skal ringe politiet. Og jeg er nysgjerrig på i hvilke situasjoner folk ringer politiet for hjelp. Selv har jeg, per i dag, ikke ringt politiet. Men jeg har vurdert det noen ganger når naboen har narkofest med trance-dubstep-bassen på fullt.Anonymkode: fc4a4...4ba Ble frastjålet en moped for mange mange år siden, da ringte jeg 02800 og fikk snakk med noen på sentralbordet. Kan ikke huske å ha hatt behov for å ringe de siden Endret 24. juni 2017 av Chubby 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #60 Del Skrevet 24. juni 2017 Privat har jeg ringt 02800 enkelte ganger for å varsle om potensielt farlige situasjoner i trafikken. Jobbsammenheng har jeg ikke tall på hvor mange ganger. Men det har vært pga alt fra døde mennesker til stopping av voldtekter. Anonymkode: 6f1e1...9fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå