Gå til innhold

Mandeloperasjon og innleggelse

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått innkallelse til operasjon for fjerning av mandler og i brevet står det at jeg skal være innlagt dagen før operasjonen og i 1-2 dager etterpå. På arket med info står det at de fleste kan reise hjem samme dag som operasjonen. Er det noen som har peiling? Det er vel ikke vanlig å være innlagt? 

Anonymkode: a285b...67c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring dem og spør.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan skal vi vite hva som er vanlig rutine for stedet hvor du skal opereres? Snakk med dem

Anonymkode: 4f816...5a1

AnonymBruker
Skrevet

Kommer vel an på om det blir komplikasjoner. Da jeg fjernet mandler lå jeg i narkose knapt en time etter jeg hadde møtt opp. Og sendt hjem en time etter oppvåkning. 

Anonymkode: 0f520...0b6

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått innkallelse til operasjon for fjerning av mandler og i brevet står det at jeg skal være innlagt dagen før operasjonen og i 1-2 dager etterpå. På arket med info står det at de fleste kan reise hjem samme dag som operasjonen. Er det noen som har peiling? Det er vel ikke vanlig å være innlagt? 

Hvor langt unna sykehuset bor du? Det er en av avgjørelsene for om du skal sendes hjem eller ikke. 

Er mandlene dine store og kompliserte å fjerne? Da blir du liggende på sykehuset etterpå. 

Ergo her er mange tingmsom spiller inn for om du sendes hjem eller blir værende på sykehuset. Ting vi ikke vet. 

Anonymkode: f2472...bdb

Skrevet

Normalen er å være på sykehuset 3 timer etter operasjon. Om du har blødninger, så vil de holde deg på sykehuset til de vet at alt er i orden. Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor langt unna sykehuset bor du? Det er en av avgjørelsene for om du skal sendes hjem eller ikke. 

Er mandlene dine store og kompliserte å fjerne? Da blir du liggende på sykehuset etterpå. 

Ergo her er mange tingmsom spiller inn for om du sendes hjem eller blir værende på sykehuset. Ting vi ikke vet. 

Anonymkode: f2472...bdb

Bor ca 40 minutter unna. Mandlene mine er små. 

Jeg turte ikke nevne det, men jeg har en psykisk lidelse som gjør at jeg ikke bør være innlagt og fikk derfor litt panikk og synes det er rart og unødvendig, men jeg får ringe på mandag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...