Gå til innhold

Godt voksen og ønsker ff.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For første gang i mitt liv så har jeg lyst på en ff. Jeg er i 40-årene og føler meg litt uerfaren med slikt. Har vært single i 1,5 år og kunne tenke meg en kjæreste etter hvert, men kjenner at jeg fint kunne klare meg med en ff inntil jeg finner den rette. Dette var en utenkelig tanke for meg tidligere, men nå kjenner jeg at det er helt ok. Hvor finner man slikt uten å fremstå som vulgær og billig? Ønsker jo ikke å ha meg med hvem som helst heller. Noen som har erfaringer? 

Anonymkode: 79fd0...cad

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøve tinder ? Finnes nok av menn som vil ha elskerinner....

Anonymkode: 6678f...ff8

Skrevet

Gå på byen med moderat promille, på et sted med rolig atmosfære og musikkvolum

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, herremann skrev:

Gå på byen med moderat promille, på et sted med rolig atmosfære og musikkvolum

Er ikke slikt mer for de som ønsker ons? Jeg ønsker mer en fast. Orker ikke forholde meg til flere forskjellige.

Gjest Annetnavn_
Skrevet (endret)

Du melder deg på en nettdating side og sier klart fra hva du vil ha. Vips har du en kø av villige menn. 

Endret av Annetnavn_
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Strixa skrev:

Du melder deg på en nettdating side og sier klart fra hva du vil ha. Vips har du en kø av villige menn. 

Og da får jeg vel de gifte og samboende på kjøpet antakelig :( Finnes det noen single som ønsker noe uforpliktende tro? 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det noen single som ønsker noe uforpliktende tro? 

De finnes i bøtter og spann!

Meld deg påTinder eller en nettdating side.

• Liker 1
Gjest Annetnavn_
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og da får jeg vel de gifte og samboende på kjøpet antakelig :( Finnes det noen single som ønsker noe uforpliktende tro? 

De står i kø de og!:)

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

For første gang i mitt liv så har jeg lyst på en ff. Jeg er i 40-årene og føler meg litt uerfaren med slikt. Har vært single i 1,5 år og kunne tenke meg en kjæreste etter hvert, men kjenner at jeg fint kunne klare meg med en ff inntil jeg finner den rette. Dette var en utenkelig tanke for meg tidligere, men nå kjenner jeg at det er helt ok. Hvor finner man slikt uten å fremstå som vulgær og billig? Ønsker jo ikke å ha meg med hvem som helst heller. Noen som har erfaringer? 

Har ikke noe særlig erfaring med det. Men hvis du er kvinne skulle det iallefall ikke være noe problem å finne noen, mange menn som ønsker det samme som deg. 

Gjest HanenIFlokken
Skrevet

Ingenting galt i det, kunne tenkt meg det selv jeg :)

Tinder eller andre plasser på nett, bare vær ærlig om hva du ønsker :)

Gjest Coolaid
Skrevet

Det beste rådet er at du forteller akkurat hva du er ute etter, som nevnt tidligere i tråden. Da er sjansen størst for at du treffer noen som ønsker det samme. 

Sex og nærhet er  behov som er uavhengig av hvilke alder du har. Du blir ikke billig eller løsaktig av å ønske det. 

Bruk kontaktanonnser feks hos cupido,no - der kan du finne mange menn som ønsker akkurat det samme som deg.

Lykke til!

Skrevet

Kjør på ;)

Jeg er selv singel og og en FF ville vært perfekt :jepp:

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, CIM skrev:

Kjør på ;)

Jeg er selv singel og og en FF ville vært perfekt :jepp:

Det er jo så mange som er negative til godt voksne 35+ mennesker uten sex erfaringer.  Menn liker jo eldre damer best hvis de har erfaringer. Men kunne du og andre menn likevel ha hatt forhold til en godt voksen dame uten seksuelle erfaringer..? eller det er det noe en burde holde hemmelig hvis en treffer en mann ...?  fint å høre hva menn tenker om det.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo så mange som er negative til godt voksne 35+ mennesker uten sex erfaringer.  Menn liker jo eldre damer best hvis de har erfaringer. Men kunne du og andre menn likevel ha hatt forhold til en godt voksen dame uten seksuelle erfaringer..? eller det er det noe en burde holde hemmelig hvis en treffer en mann ...?  fint å høre hva menn tenker om det.

Dette har jeg ikke inntrykk av. Damer liker gjerne mer erfarne menn, men for menn er det gjerne motsatt! Personlig hadde jeg ikke brydd meg, snarere syns det vært deilig å spennende med en dame med lite erfaring litt opp i årene. Så for min egen del kunne jeg fint hatt det, men jeg tror det er best å være ærlig om det, hvis ikke vil kanskje ikke den du har sex med være like hensynsfull og forevente at du vet litt mer hvordan du skal gjøre ting selv. 

Anonymkode: 85019...ba2

• 3 uker senere...
Skrevet
På 25.6.2017 den 15.14, AnonymBruker skrev:

For det første har jeg ikke stor tro på hemmeligheter. De har ofte en lei tendens til å bli avslørt 😉 Alt kan læres og erfaring kan opparbeides. Det viktigste må være at du byr på deg selv. Vær åpen, nysgjerrig og interresert. Ikke vær redd for å være kåt og opparbeid deg sexuell intelligens. God kjemi og kommunikasjon er viktig. Lytt til partner. Det handler om å tilfredsstille hverandre. Personlig er jeg opptatt av at du tenner meg og ikke din cv og at vi klarer å utvikle oss sammen. Finne vår greie

Send meg gjerne en pm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...