Gjest lmy Skrevet 1. august 2002 #1 Skrevet 1. august 2002 Hei! Jeg og min samboer vil gifte oss i Lom sommerhalvåret 2003. Vi er nå på jakt etter et fint lokale å ha bryllupet i. Fossheim Turisthotell vil ikke ha bryllup der på sommeren. Er det noen som vet om et annet fint lokale for ca 70 middagsgjester i Lom og omegn? Er glad for alle tips! Laly
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2002 #2 Skrevet 1. august 2002 Vet om en vakker plass i våga, men det er jo et stykke fra lom da... Det er et museum/en gammel gammel gård som ligger litt oppifjellet over våga. Det er kjempevakkert der. Ellers finnes det sikkert bygdehus i Lom? eller skolen ???
scorpion73 Skrevet 2. august 2002 #3 Skrevet 2. august 2002 Har du ringt på fjellstua til Arne Brimi. Der har de overnatting og tror jeg, og det skal vistnok være en fantastisk opplevelse for ganen der oppe. Samt at ryktet sier at det er flott service, og en utrolig flott atmosfære der.
Laly Skrevet 5. august 2002 #4 Skrevet 5. august 2002 Hei igjen og takk for svarene! Nå har vi vært i Lom i helga og sett på ulike lokaler. Vi var blandt annet på Kleppe-gård i Vågå. Jeg regner med det var den som var foreslått. Den var utrolig flott og ekteparet som bor der var utrolig profesjonelle. De hadde erfaring med å arrangere bryllup der. Jeg skulle få et tilbud derifra. I tillegg var vi på Sulheim gård i Bøverdalen. Den var enda flottere men hadde mindre rom. Der kan vi få levert mat fra Fossheim. Jeg vet fortsatt ikke hva jeg skal velge, men takk for hjelpen!
Rskre Skrevet 16. oktober 2012 #5 Skrevet 16. oktober 2012 Hei igjen og takk for svarene! Nå har vi vært i Lom i helga og sett på ulike lokaler. Vi var blandt annet på Kleppe-gård i Vågå. Jeg regner med det var den som var foreslått. Den var utrolig flott og ekteparet som bor der var utrolig profesjonelle. De hadde erfaring med å arrangere bryllup der. Jeg skulle få et tilbud derifra. I tillegg var vi på Sulheim gård i Bøverdalen. Den var enda flottere men hadde mindre rom. Der kan vi få levert mat fra Fossheim. Jeg vet fortsatt ikke hva jeg skal velge, men takk for hjelpen! Kva fall du ned på?
Aquarelles Skrevet 17. oktober 2012 #6 Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Endret 18. oktober 2012 av Aquarelles
Pingting Skrevet 17. oktober 2012 #7 Skrevet 17. oktober 2012 Her er noen alternativer i Lom-området, bl.a. Røisheim. Lykke til. Tråden er 10 (!!!) år gammel, forhåpentligvis leter de ikke etter lokaler fortsatt. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå