Gå til innhold

Har vært hoven i tre uker

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blant annet i halsen. Sliter med en innviklet lidelse jeg ikke vil gå inn på, men er hoven i kroppen. Det gjør at jeg får vondt i spiserøret og halsen, og føler meg elendig. Reiser jeg meg opp fra en stol, blir jeg svimmel og hører hjertet slår HARDT og sliter med å slå fordi jeg er hoven.

Det er allergi.

Jeg går på piller hver dag... mer kan ikke legene gjøre... må jeg bare gå rundt og være hoven og ha smerter!?

Anonymkode: f69d1...a1b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags input forventer du egentlig å få når du ikke er interessert i å skrive hva du faktisk feiler?

Anonymkode: 5b21f...327

AnonymBruker
Skrevet

Gå nå til legen da

Anonymkode: 82197...323

AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags input forventer du egentlig å få når du ikke er interessert i å skrive hva du faktisk feiler?

Anonymkode: 5b21f...327

Fordi det ikke er fullstendig utredet  

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gå nå til legen da

Anonymkode: 82197...323

Er jo der hele jvla tida

Gjest minikrølla
Skrevet

Høres nok dumt ut, men drikk masse vann (eventuellt te om det er bedre for halsen i og med at du skriver at du har ondt)

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, minikrølla skrev:

Høres nok dumt ut, men drikk masse vann (eventuellt te om det er bedre for halsen i og med at du skriver at du har ondt)

Drikker litervis om dagen. Ikke te; tåler ikke koffein..

Gjest minikrølla
Skrevet

Går ann å prøve andre "enkle" ting som generelt sett gjør helsen bedre. Gå f.eks. en liten tur i frisk luft. Mulig det ikke hjelper det, men tenker det ikke skader å prøve :)

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, minikrølla skrev:

Går ann å prøve andre "enkle" ting som generelt sett gjør helsen bedre. Gå f.eks. en liten tur i frisk luft. Mulig det ikke hjelper det, men tenker det ikke skader å prøve :)

Skjønner det er godt ment. Takk! Men frisk luft gjør det dessverre ikke bedre :( særlig pga pollenet som er ute nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...