Gjest EkteMannen Skrevet 24. juni 2017 #21 Skrevet 24. juni 2017 1 million er jo ingenting. De fleste som er voksne med jobb og egen bolig har mer enn 1 million i formue...
Mippi Skrevet 24. juni 2017 #22 Skrevet 24. juni 2017 (endret) På 22.6.2017 den 23.37, AnonymBruker skrev: Er disse mer attraktive som livs- og sexpartnere enn andre menn? Anonymkode: 29ce2...49c For at jeg skal bli imponert må det mer til enn én liten mill... En million i dag er ikke akkurat mye og man er ikke rik selv om man har en million på bok. Jeg har nok penger selv, og jeg har jobbet hardt for å ha det så bra nå. Og så lenge mannen har brukt penger på en lur måte tidligere i livet, investert i bolig etc, og har egen jobb og forsørger seg selv, så er han attraktiv for meg. Menn som har hatt jobb i mange år uten å kjøpe bolig, drukket bort pengene sine, spandert på kompiser, kjøpt dyre klær og klokker (men ikke dyre nok klokker til å kunne selge dem dyrt videre) osv osv er IKKE attraktive for meg selv om han har en mill på bok... Sånne typer har vel heller en mill i kredittkortgjeld men... Så for meg handler det mer om hvilke verdier han har i livet, ikke på bok. Endret 24. juni 2017 av Mippi
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #23 Skrevet 24. juni 2017 Alle har vel det. Anonymkode: ca8d6...591
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #24 Skrevet 24. juni 2017 På 22.6.2017 den 23.55, AnonymBruker skrev: Mannen min har 3 mill i formue, men er ikke penger i banken, det er verdier i firmaet han er medeier i. Og penger gjør deg uansett ikke lykkelige, ikke meg iallefall. Tror helt ærlig ikle det et så mange som vil ha sex med ham heller. Anonymkode: 0252f...24f Ikke du heller? Anonymkode: d7897...ed5 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #25 Skrevet 24. juni 2017 Jeg hadde ikke blitt spesielt imponert, spesielt om vedkommende gjorde et poeng av det. En million i formue er virkelig ingen (unnskyld meg) formue. De fleste som f.eks. har arvet hus etter foreldrene sine og solgt dette vil kunne ha såpass mye på bok uten å ha løftet en finger selv. Eller kanskje et ekteskapet gikk i vasken, huset ble solgt med stor fortjeneste og han kjøpte seg en langt mindre bolig? Solgt bolig og nå leier? Vunnet i Lotto? Er av typen som har det som hobby å spinke og spare? Ingen av scenariene gir bonuspoeng i attraktivitet. Anonymkode: b61a2...e07
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #26 Skrevet 24. juni 2017 På 6/22/2017 den 23.37, AnonymBruker skrev: Er disse mer attraktive som livs- og sexpartnere enn andre menn? Anonymkode: 29ce2...49c Går ut fra at du er veldig ung.mulig du syns en mill er mye? Ser på skatteoppgjøret at jeg har 1.7 mill i formue. Rik?attraktiv pga dette? Haha nei. De 1.7 kommer fra bolig, fonds og sparekonto. Anonymkode: bdfbf...585
penny_ Skrevet 24. juni 2017 #27 Skrevet 24. juni 2017 Nei. Hvorfor skulle en med 1 mill i formue være mer attraktiv enn en med 2 mill?
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #28 Skrevet 24. juni 2017 På 22.6.2017 den 23.39, AnonymBruker skrev: Nei, jeg hadde ikke tenkt det. Dumt å ha en formue å ikke investere. Påløper bare formueskatt. Jeg hadde også det som barn (arv), men ble investert i leilighet Anonymkode: da2ea...0db Altså, hvis du investerer pengene i noe så har du fremdeles formue. Og du betaler fremdeles formueskatt hvis du har formue. Anonymkode: 3d112...fe5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå