Gå til innhold

Menn med 1 mill i formue

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er disse mer attraktive som livs- og sexpartnere enn andre menn?

Anonymkode: 29ce2...49c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg hadde ikke tenkt det. Dumt å ha en formue å ikke investere. Påløper bare formueskatt. Jeg hadde også det som barn (arv), men ble investert i leilighet

Anonymkode: da2ea...0db

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle de være det?

Anonymkode: 324b4...19a

Skrevet

Tror jeg hadde forlatt fyren, om han følte han måtte skryte over hvor mye penger han hadde.. 
Jeg har min egen inntekt, og er ikke avhengig av å finne rik fyr. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

1 million i formue fordi han er husløs da eller?

Anonymkode: 7e877...170

Skrevet

Nå er vel 1 million ikke så mye? Hvis det er det eneste han har å fare med ...

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min har 3 mill i formue, men er ikke  penger i banken, det er verdier i firmaet han er medeier i. Og penger gjør deg uansett ikke lykkelige, ikke meg iallefall. Tror helt ærlig ikle det et så mange som vil ha sex med ham heller.

Anonymkode: 0252f...24f

• Liker 3
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg hadde ikke tenkt det. Dumt å ha en formue å ikke investere. Påløper bare formueskatt. Jeg hadde også det som barn (arv), men ble investert i leilighet

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1 million i formue fordi han er husløs da eller?

Anonymkode: 7e877...170

Haha, kvinner og økonomi ... Har du en leilighet til 4 millioner, får du 1 million i ligningsformue. Dersom du ikke har gjeld.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har datet en mann som var god for 400 millioner. Han var en helt vanlig fyr. Sexen var middelmådig. Humoren var fantastisk. Økonomien var ikke særlig interessant. 

• Liker 7
Skrevet (endret)

En million i formue kan være veldig forskjellig. Alt fra cash i banken til en flott eiendom med lav ligningsverdi, som dermed er verdt det mangedobelte. Dumt å se seg blind på formue🤗

Endret av Atleten
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du har jo virkelig skjønt hvordan det funker.. :fnise:

• Liker 6
Skrevet

1 mill i formue? Jeg syns at det er viktigste er hvordan han har skapt slik summen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Bryt meg ikke hvor mye enn mann har i formue hvis han er motbydelig og vi hsr null kjemi. 

Anonymkode: 92744...829

AnonymBruker
Skrevet

En million er virkelig ingen stor formue i dag. De fleste som har eid sitt eget hus i noen år, har en million eller mer i formue. 

Anonymkode: bcf31...6e1

• Liker 3
Skrevet

Nei. Jeg velger hverken kjæreste eller sexpartner etter formuen hans. Eneste kravet er at om jeg skal velge han som en kjæreste er at han kan forsørge seg selv da jeg ikke tjener nok til å forsørge to. Jeg kan nemlig forsørge meg selv helt fint. 

Evt penger over det ville bare vært en bonus, men hadde ikke gjort noe i forhold til om jeg ville vært med han.

AnonymBruker
Skrevet

Stort utstyr. 

Eget firma. 

0g mest mulig penger på konto.          

Anonymkode: f5162...655

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må ha 1.48 millioner i formue før du betaler formueskatt...

Gjest Anonym Bruker
Skrevet
10 timer siden, amativeReflection skrev:

Du må ha 1.48 millioner i formue før du betaler formueskatt...

Og X  beløpet m/ 2 om ein er i skattekl. 2...

Skrevet
På 23.6.2017 den 0.00, Pysa skrev:

Jeg har datet en mann som var god for 400 millioner. Han var en helt vanlig fyr. Sexen var middelmådig. Humoren var fantastisk. Økonomien var ikke særlig interessant. 

Men interessant nok til at du tok deg tid til på sjekke formuen. ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei for da er han sikkert en gjerrig faen.

Anonymkode: 4e0dd...5ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...