AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #1 Skrevet 22. juni 2017 ..... spanderer en drink ute på byen? Anonymkode: b0e14...46e
Solivagant Skrevet 22. juni 2017 #2 Skrevet 22. juni 2017 Alltid hyggelig å bli spandert på, men jeg tenker at det sjeldent kommer uten baktanker. 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #3 Skrevet 22. juni 2017 Om det er en fremmed så tenker jeg at han håper han kan få seg noe i retur, enten tiden min eller sannsynligvis kroppen min. Hvis det er når jeg danser og en mann bare kommer bort med en drink så tenker jeg at han vil ha oppmerksomheten min eller skal dope meg ned. Om det er en kompis jeg sitter å prater med og det er lang kø i baren, så tenker jeg flott, du tar denne runden og jeg tar neste så slipper begge å stå i kø to ganger på likt. Anonymkode: 3e6fe...a82
Blod Skrevet 22. juni 2017 #4 Skrevet 22. juni 2017 Tenker som regel at de vil ha "belønning" for det. Da sier jeg at jeg har kjæreste, så om de vil det får de ingenting tilbake for det(hadde de ikke fått uansett, men har aldri blitt tilbudt en drink mens jeg har vært singel). Da har de sagt at det er koselig å betale for en drink uansett, så da har jeg akseptert det 😊
Inwe Skrevet 23. juni 2017 #5 Skrevet 23. juni 2017 Tenker ingenting. Tar imot drinken, takker og enten går tilbake til mine venner eller slår av en prat ettersom hva jeg føler for. Det skal mer enn en spandert drink til før jeg hopper til sengs med en mann (spandere behøver man ikke, men de må vekke en interesse). Er vi venner fra før eller henger videre den kvelden spanderer jeg som oftest tilbake senere.
HanneBenny Skrevet 23. juni 2017 #6 Skrevet 23. juni 2017 Jeg tviler på at menn som spanderer drinker på damer ikke har noe håp om å få napp, men jeg ser dem an litt. Om de ikke ser så verst ut, og det ikke lyser "desperat kåting" av øynene deres, så takker jeg, og slår an en prat. Uansett så blir det ikke noe på ham der og da, men om jeg liker ham foreslår jeg f.eks å møtes en ukedag uten fyll, og bli bedre kjent.
ajarRun Skrevet 23. juni 2017 #7 Skrevet 23. juni 2017 "Faen, nå har jeg endt opp på en homsebar igjen" Eventuelt: "Det forklarer hvorfor ingen av jentene er mottagelig for mine tilnærmelser, de er lesbiske" 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #8 Skrevet 23. juni 2017 Som mann tilbyr jeg en drink for å vise interesse, ikke fordi jeg tror eller har spesielt stor forhåpninger for å få napp. Men jeg har markert at jeg finner henne attraktiv. Dette skjer imidlertid svært sjeldent da jeg sjelden finner jenter på byen attraktive. Anonymkode: 61e7e...808
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå