AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #1 Skrevet 22. juni 2017 Jeg har kun vært i "syden" en gang. Og aldri mer. Hele konseptet byr meg i mot, og den typiske sydenturist er et tragisk menneske. Noe jeg får bekreftet her: Altså... folk legger et håndkle på en strandstol så den skal se opptatt ut. Alt for å få muligheten til å ligge på rekke og rad å svi flesket. Er det noen her som føler seg truffet? Er DU en som har benyttet deg av håndkleknepet? http://www.vg.no/forbruker/reise/sommer/nordmenn-irriterer-seg-over-haandkleknep/a/24079966/ Anonymkode: 97a2b...91a
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #3 Skrevet 22. juni 2017 Jeg står opp latterlig tidlig når jeg er på ferie for å få de strandstolene jeg vil ha. Men jeg blir der for å "holde av" plassen min jeg da, forlater den ikke. Sover heller videre på solsenga jeg da. Har tvangstanker om hvilke solsenger jeg må ha, må ligge på en ende og et hjørne, så derfor jeg har det så travelt med å "booke" seng.. Anonymkode: 3ee45...a14
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #4 Skrevet 22. juni 2017 1 time siden, amativeReflection skrev: Å stå opp før 12 på ferie skjer ikke. Da får du heller ikke frokost på hotellet. Den avsluttes klokka 10, og middagen er seint på kvelden. De fleste håndkleutbretterne går til frokost og legge rut håndklærne sine samtidig. Anonymkode: 07e07...e7c 1
Gjest Overrasket Skrevet 22. juni 2017 #5 Skrevet 22. juni 2017 (endret) En solseng kunne aldri i verden vært det viktigste innholdet i en feriedag for meg. Jeg står opp tidlig på ferie, men det er nok av 169 andre grunner. Jeg ville nok foretrukket døden fremfor å ligge på en solseng ved hotellbassenget. Endret 22. juni 2017 av Overrasket
ajarRun Skrevet 22. juni 2017 #6 Skrevet 22. juni 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da får du heller ikke frokost på hotellet. Den avsluttes klokka 10, og middagen er seint på kvelden. De fleste håndkleutbretterne går til frokost og legge rut håndklærne sine samtidig. Anonymkode: 07e07...e7c Forferdelig, tenk å gå glipp av hotellmat! Om bare det fantest en måte å erverve seg en engelsk frokost rundt 12 i utlandet... Høres tungvindt ut. 5
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #7 Skrevet 23. juni 2017 Jeg opplevde dette en gang - ble helt sjokkert. På et lite hotell i Tyrkia. Det var faktisk ikke mulig for "vanlige" folk å finne ledige solsenger, da det var gjenger av andre turister som kapret alle solsengene og forsvant i mange timer. Dette irriterte meg så mye at vi har ikke bodd på hotell i Syden etter dette. Vi har reist til Syden, og leid egen feriebolig med eget basseng eller leilighet med egne solstoler. Når jeg sparer opp penger til en uke i Syden som jeg gleder meg til hele året (jeg bor i midt-norge, og det å få sol og kunne bade er en sjelden luksus!), vil jeg IKKE behøve å stresse med solsenger, eller skule på andre turister som tar seg til rette. Da vil jeg bare slappe av og nyte været og bassenget. Anonymkode: a8627...a96
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #8 Skrevet 23. juni 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har kun vært i "syden" en gang. Og aldri mer. Hele konseptet byr meg i mot, og den typiske sydenturist er et tragisk menneske. Noe jeg får bekreftet her: Altså... folk legger et håndkle på en strandstol så den skal se opptatt ut. Alt for å få muligheten til å ligge på rekke og rad å svi flesket. Er det noen her som føler seg truffet? Er DU en som har benyttet deg av håndkleknepet? http://www.vg.no/forbruker/reise/sommer/nordmenn-irriterer-seg-over-haandkleknep/a/24079966/ Anonymkode: 97a2b...91a Ser jeg en håndduk på en solstol og ingen i nærheten, så hiver jeg den ned i bakken og legger meg ned. Kommer noen og vil ha plassen, så så jeg ingen håndkle, jeg så bare det som lå på bakken. Regner med det er noen andre som har revet det ned - for DU VET JO at det ikke er lov å okkupere plasser på den måten vel? Anonymkode: b3eb6...cd5
The Kitten Skrevet 24. juni 2017 #9 Skrevet 24. juni 2017 Jeg benytter meg aldri av håndkletrikset, men det har hendt at jeg har kastet vekk andre sine hånklær. Har ikke personen kommet innn en time etter at jeg ankom stedet så tar jeg solsengen. Hvis de sier noe når de endelig kommer sier jeg bare at jeg ikke så noe håndkle jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå