Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tok min første sukkerpille igår og lurer på om det er mulig å hoppe rett på et nytt brett når jeg skal ta ppillen idag? Eller  jeg ta alle sukkerpillene og vente til slutten av neste brett? Hvis det ga mening..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan gå rett på neste brett.

Anonymkode: c3667...ed5

AnonymBruker
Skrevet

Nei, du trenger absolutt ikke ta alle. Hvis det er 7 sukkerpiller du har kan du ta alt mellom 0 og 7 så lenge du ikke har pause mer enn 7 dager før du går på nytt brett, men når du da går på nytt brett og har tatt 1 dag eller mer med pillefri må du vente 21 dager før ny pillefri uke. 

Anonymkode: 90d24...d7c

AnonymBruker
Skrevet

Du kan gå rett på nytt brett, men hvis du ikke tar lang nok pause (mange nok sukkerpiller) får ikke kroppen blødd ut, og da kan du få mellomblødninger (gjennombruddsblødninger) på neste brett. 

Anonymkode: 6539a...c7c

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, fannyfab skrev:

Jeg tok min første sukkerpille igår og lurer på om det er mulig å hoppe rett på et nytt brett når jeg skal ta ppillen idag? Eller  jeg ta alle sukkerpillene og vente til slutten av neste brett? Hvis det ga mening..

Hvordan du skal gjøre dette spør du enten på apoteket eller hos den som laget resepten til deg. 

Anonymkode: f9a9c...b2b

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan du skal gjøre dette spør du enten på apoteket eller hos den som laget resepten til deg. 

Anonymkode: f9a9c...b2b

Fordi noen kanskje vet det?

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du kan gå rett på nytt brett, men hvis du ikke tar lang nok pause (mange nok sukkerpiller) får ikke kroppen blødd ut, og da kan du få mellomblødninger (gjennombruddsblødninger) på neste brett. 

Anonymkode: 6539a...c7c

Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...