AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #1 Skrevet 22. juni 2017 Er hetero kvinne som elsker menn. Faktisk synes jeg menn er så digg at jeg ikke helt kan forstå hvorfor ikke alle menn er homo. Liker erotisk litteratur hvor menn er i hovedrollene. Synes det er supererotisk å lese om menn som har sex med menn, selv om en del av aktivitetene er langt utenfor mitt eget foretrukne repertoar (for eksempel analsex og rimming, som jeg aldri kunne tenke meg selv). Det hotteste er når en mann går ned på kne for en annen mann. Synes det er noe med likeverdigheten (og muligheten for gjensidighet) ved en slik handling som gjør det så utrolig mye mer sexy enn når en kvinne går ned på kne for en mann. Jeg blir veldig inspirert av sånt. Suging er supersexy, men selv får jeg det ikke til. Jeg synes både sperm og "precome" smaker pyton og jeg kan brekke meg bare av smaken. Drømmer om å bli flinkere og venne meg til smaken. Svelging kommer jeg kanskje aldri til å få til . Gjør det veldig sjelden med partneren min og da alltid i dusjen slik at jeg kan spytte ut det som smaker vondt . Noen som har noen gode råd til en som har lyst til å gi typen en BJ litt oftere enn hvert jubelår? Anonymkode: 56e78...ea0
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #2 Skrevet 22. juni 2017 Øvelse gjør mester. Anonymkode: bb2f8...71b
Gjest minikrølla Skrevet 22. juni 2017 #3 Skrevet 22. juni 2017 Masser godt på forhond, runk han forsiktig og ta penisen munnen når du selv er klar (bare dette ikke tar alt for langt tid), La penisen gli litt ut og inn av munnen din i forskjellig tempo, begynn sakte og øk etter hvert. Føl deg fram, kyss penisen, sug på den osv
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #4 Skrevet 22. juni 2017 8 minutter siden, minikrølla skrev: Masser godt på forhond, runk han forsiktig og ta penisen munnen når du selv er klar (bare dette ikke tar alt for langt tid), La penisen gli litt ut og inn av munnen din i forskjellig tempo, begynn sakte og øk etter hvert. Føl deg fram, kyss penisen, sug på den osv Jeg synes den er deilig å ha i munnen, null stress, men liker ikke smaken på (noe av) det som kommer ut Anonymkode: 56e78...ea0
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #5 Skrevet 22. juni 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Øvelse gjør mester. Anonymkode: bb2f8...71b Ja, det regner jeg med, iallefall når det gjelder teknikk - men smaker det bedre også med øving....? Anonymkode: 56e78...ea0
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #6 Skrevet 22. juni 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det regner jeg med, iallefall når det gjelder teknikk - men smaker det bedre også med øving....? Anonymkode: 56e78...ea0 Nei, smaken må du bare fortrenge. Det går også an å bruke kondom med smak på Matinntaket til mannen har også mye å si, også det om han røyker eller ikke. Du kan sammen med sexpartneren din google "how to make sperm taste better" , og kjøpe inn noen av matvarene der å legge inn som daglig kost. Du vil merke forskjell etter noen uker , men særlig GOD blir smaken aldri desverre. Anonymkode: bb2f8...71b 1
Inwe Skrevet 23. juni 2017 #7 Skrevet 23. juni 2017 (endret) Smaken er også forskjellig fra mann til mann. Jeg elsker å suge, men har vært bort i menn der jeg ikke har taklet det pga smaken. Noen av disse har vært sunne menn med et godt kosthold. Det er også veldig varierende med precum, noen har nesten ingenting, noen kan variere og andre har mye. Nå har du jo en kjæreste du vil suge, men ikke liker smaken på. Da er det lurt å se om man kan gjøre noe med kostholdet. Tips til hvordan du kan få det til med smaken han har er kanskje og ta hyppige pauser der du fortsetter med hånda for å bli kvitt smaken en liten stund? Endret 23. juni 2017 av Inwe
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #8 Skrevet 23. juni 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, smaken må du bare fortrenge. Det går også an å bruke kondom med smak på Matinntaket til mannen har også mye å si, også det om han røyker eller ikke. Du kan sammen med sexpartneren din google "how to make sperm taste better" , og kjøpe inn noen av matvarene der å legge inn som daglig kost. Du vil merke forskjell etter noen uker , men særlig GOD blir smaken aldri desverre. Anonymkode: bb2f8...71b Prøvde det med en annen partner, husker at kondomet sprakk underveis og masse ekkel smak kom inn i munnen min . Ingen suksess med andre ord, haha. Anonymkode: 56e78...ea0
Ardenus Skrevet 23. juni 2017 #9 Skrevet 23. juni 2017 Hva med glidemiddel med smak? Eller krem, sauser osv.
visp Skrevet 23. juni 2017 #10 Skrevet 23. juni 2017 1 minutt siden, Ardenus skrev: Hva med glidemiddel med smak? Eller krem, sauser osv. Viltsaus.
Ardenus Skrevet 23. juni 2017 #11 Skrevet 23. juni 2017 Akkurat nå, visp skrev: Viltsaus. brunsaus, peppersaus er favoritt! 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #12 Skrevet 23. juni 2017 11 minutter siden, visp skrev: Viltsaus. 10 minutter siden, Ardenus skrev: brunsaus, peppersaus er favoritt! Haha, jeezes, det er det sykeste jeg har hørt . Men litt sjokolade hadde sikkert ikke vært å forakte. Må i tilfelle være en smak som blander seg elegant sammen med kroppsvæskene. Mmm, hørtes faktisk litt digg ut. TS Anonymkode: 56e78...ea0 1
Ardenus Skrevet 23. juni 2017 #13 Skrevet 23. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, jeezes, det er det sykeste jeg har hørt . Men litt sjokolade hadde sikkert ikke vært å forakte. Må i tilfelle være en smak som blander seg elegant sammen med kroppsvæskene. Mmm, hørtes faktisk litt digg ut. TS Anonymkode: 56e78...ea0 Ang sausen, det var så klart kødd Mente så klart sjokoladesaus og andre sauser ..
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #14 Skrevet 23. juni 2017 3 minutter siden, Ardenus skrev: Ang sausen, det var så klart kødd Mente så klart sjokoladesaus og andre sauser .. Haha, skjønte det, men fikk noen artige bilder i hodet likevel Anonymkode: 56e78...ea0
Ardenus Skrevet 23. juni 2017 #15 Skrevet 23. juni 2017 Det finnes sikkert så mye rart man kunne ha brukt for å maskere smak/konsistens, beste for deg hadde vært hvis du hadde klart å bli vandt til det, sikkert ikke lett når man ikke liker det. Håper du finner noe som smaker
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #16 Skrevet 23. juni 2017 Akkurat nå, Ardenus skrev: Det finnes sikkert så mye rart man kunne ha brukt for å maskere smak/konsistens, beste for deg hadde vært hvis du hadde klart å bli vandt til det, sikkert ikke lett når man ikke liker det. Håper du finner noe som smaker Kan nok hende jeg hadde vent meg til det om jeg gjorde det mange nok ganger.... eller så har jeg bare aldri hatt en partner som har smakt godt, siden jeg skjønner på tråden her at det tydeligvis er veldig forskjellig smak på menn (har bare smakt på tre forskjellige). Synes bare det er så synd at jeg liker kuken, men ikke smaken! Er dritkresen på hygiene også. Svett kuk er bare ekkelt . Anonymkode: 56e78...ea0
Ardenus Skrevet 23. juni 2017 #17 Skrevet 23. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan nok hende jeg hadde vent meg til det om jeg gjorde det mange nok ganger.... eller så har jeg bare aldri hatt en partner som har smakt godt, siden jeg skjønner på tråden her at det tydeligvis er veldig forskjellig smak på menn (har bare smakt på tre forskjellige). Synes bare det er så synd at jeg liker kuken, men ikke smaken! Er dritkresen på hygiene også. Svett kuk er bare ekkelt . Anonymkode: 56e78...ea0 Gå i dusjen begge 2, dusj og vask dere godt. Sug i dusjen kan du jo også gjøre. Hvis han vil ha veldig ren kuk, hver gang han er å tisser, så burde han skylle under forhuden, da holder det seg rent og det blir ikke dårlig smak/lukt. (dette krever at han faktisk gidder å gjøre dette)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå