Gå til innhold

Aldri opplevd en fittefis. Hvorfor?

Fremhevede innlegg

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Det er ekstremt ekkelt for mange menn. Regn med at han mister sexlysten tottalt for deg om du holder på slik foran ham

Anonymkode: cf66e...57b

Like greit, for jeg mister sexlysten totalt for slike tilbakestående umodne gutter som ikke takler en naturlig lyd som oppstår på grunn av han! Grow up 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, Kvinne87Rogaland skrev:

Like greit, for jeg mister sexlysten totalt for slike tilbakestående umodne gutter som ikke takler en naturlig lyd som oppstår på grunn av han! Grow up 

Haha. Fornærmet ? Den der "naturlig" argumentet ditt failer ganske hardt. Det er naturlig å drite også , runke og pille seg i nesen. Men det gjør man absolutt ikke foran partner. Akkurar som at man queefer, altså fiser gjennom vagina er noe man gjør foran enn mann. Da kan jeg love deg han aldri vill knulle deg igjen. 

Velkommen til virkeligheten

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha. Fornærmet ? Den der "naturlig" argumentet ditt failer ganske hardt. Det er naturlig å drite også , runke og pille seg i nesen. Men det gjør man absolutt ikke foran partner. Akkurar som at man queefer, altså fiser gjennom vagina er noe man gjør foran enn mann. Da kan jeg love deg han aldri vill knulle deg igjen. 

Du skal ha for forsøket...

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, er du seriøs nå? Man fiser jo ikke gjennom vagina! Penis dytter luft inn under sex så lager lufta lyd når den blir presset ut igjen. Det lukter ingenting, det er bare luft, og det er ingenting jenta kan gjøre for å forhindre det! 

Stakkars deg når du begynner å ha sex

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Kvinne87Rogaland skrev:

Det er fordi enkelte menn ikke kjenner til den kvinnelige anatomien. Fitte fis kan en få om en er jomfru også i de rette stillinger. Når jeg svømte som barn i svømmebasseng kunne jeg få litt vann inn i vaginaen i visse stillinger. Det er fordi kvinner har et hull som er en åpning inn til skjeden. Og hvis den ikke er sammenvokst så kan man få vann eller luft inn i enkelte øvelser.

Anonymkode: 14bc6...546

AnonymBruker
Skrevet

Madammen får det ofte hvis vi har sex i doggy, men aldri i andre stillinger.

Anonymkode: ef193...102

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan ikke fise gjennom vagina. Ordet "fittefis" er fullstendig villedende. Man burde bruke ord som "vaginaluft" i stedet. Den eneste måten en kvinne kan være garantert å ikke ha vaginaluft sammen med deg, er å ikke ha vaginalsex med deg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det finnes mange EKTE menn som står i kø etter han. Velkommen til virkeligheten :ler:

Anonymkode: a4b5f...3f2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den dagen jeg opplever en fittefis er tiltrekkelsen min av den damen den 0.

Heldigvis tror jeg dette er ekstremt sjeldent

Jaja. Enten er du et spesielt unikum, eller så er du fremdeles ung. 

Fittefis er veldig vanlig. 

De aller flest menn reagerer ikke noe særlig. Alle vet at det er sånt som skjer hvis man har rask sex med litt dårlig koordinasjon. 

En gang det skjedde med en mer erfaren mann, og jeg ble merkbart flau, sa han at jeg skulle skjerpe meg, og ikke være ei sånn ungjente som ble flau for sånt tull, han ville bare kjøre på igjen med det samme. :P 

Anonymkode: 0389c...83a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...